dc.contributor.author |
Прохоренко, С. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-10-19T13:07:51Z |
|
dc.date.available |
2020-10-19T13:07:51Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19989 |
|
dc.description |
Прохоренко, С. О. Правове регулювання доступу до таємної інформації : магістерська робота : 081 Право / С. О. Прохоренко ; керівник роботи Пузирний В. Ф. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра трудового права, адміністративного права та процесу – Чернігів, 2020. – 92 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження у тому, що необхідність правового регулювання відносин з приводу формування і використання інформації обмеженого доступу призвела до появи великої кількості правових актів у цій галузі, що регулюють, як правило, ті чи інші приватні питання, пов'язані з різними видами таємниць в самих різних сферах суспільних відносин. В Україні в даний момент діє більше 100 законів і понад 500 інших нормативних актів, що так чи інакше зачіпають проблему таємниць. У першому розділі розкрито класифікацію правового режиму доступу до таємної інформації, охарактеризовано нормативно-правове регулювання доступу до таємної інформації. Другий розділ присвячений виокремленню переліку відомостей з обмеженим доступом, проаналізовано осіб, які володіють доступом до таємної інформації, визначено порядок доступу до таємної інформації. У третьому розділі окреслено недоліки існуючої системи доступу до таємної інформації в Україні, досліджено ідеї щодо усунення недоліків системи доступу до таємної інформації, окреслено світовий досвід реформування системи доступу до таємної інформації. Наукова новизна роботи полягає в тому, що: 1) висновки і пропозиції, сформульовані в роботі, можуть бути використані як для наукового аналізу стану правового регулювання відносин з приводу відомостей обмеженого доступу, так і при підготовці проектів нормативних актів у цій сфері (с. 79); 2) запропонована автором методика дозволяє проводити системний аналіз таємниць як правових інститутів, забезпечує виявлення прогалин у правовому регулюванні (с. 62); 3) конкретні пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства дозволять поліпшити ситуацію з правовим регулюванням різних видів відомостей обмеженого доступу: державної, комерційної та службової таємниць (с. 63). Основні положення і висновки магістерської роботи обговорювалися на науково-практичній конференції «Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, фінансів, обліку та права» (м. Полтава, 14 листопада 2019 року). |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
правовий інститут |
en_US |
dc.subject |
таємна інформація |
en_US |
dc.subject |
обмежений доступ |
en_US |
dc.subject |
правове регулювання |
en_US |
dc.subject |
egal institution |
en_US |
dc.subject |
secret information |
en_US |
dc.subject |
limited access |
en_US |
dc.subject |
legal regulation |
en_US |
dc.title |
Правове регулювання доступу до таємної інформації |
en_US |
dc.title.alternative |
Legal regulation of access to secret information |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The relevance of the study is that the need for legal regulation of relations regarding the formation and use of limited access information has led to the emergence of a large number of legal acts in this area, regulating, as a rule, certain private issues related to various types of secrets in various spheres of public relations. In Ukraine at the moment there are more than 100 laws and more than 500 other regulations, one way or another affecting the problem of secrets. In the first section, the classification of the legal regime of access to secret information is disclosed, the regulatory and legal regulation of access to secret information is characterized. The second section is devoted to the all occasion of the list of information with limited access, analysed persons with access to classified information, determined the order of access to classified information. The third Chapter outlines the short comings of the existing system of access to secret information in Ukraine, examines the ideas to eliminate the short comings of the system of access to secret information, outlines the world experience of reforming the system of access to secret information. The scientific novelty of the work lies in the fact that: 1) the conclusions and proposals formulated in the work can be used both for scientific analysis of the state of legal regulation of relations concerning information of limited access, and in the preparation of draft regulation sin this area (р. 79); 2) the method proposed by the author allows for a systematic analysis of secrets as legal institutions, provides for the identification of gap sin legal regulation (р. 62); 3) specific proposals to improve the current legislation will improve the situation with the legal regulation of various types of information of limited access: state, commercial and official secrets (р. 63). The main provisions and conclusions of the work were discussed at the scientific and practical conference. The main results of the study are presented in 1 scientific paper. |
en_US |