Короткий опис(реферат):
Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає у дослідження теоретичних та практичних аспектів управління маркетингом персоналу на ЗАТ «Реланж» та розробка рекомендації щодо підвищення ефективності його використання.
Об’єктом дослідження є процес управління маркетингом персоналу на ЗАТ «Реланж».
Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні рекомендації щодо підвищення ефективності управління маркетингом персоналу на ЗАТ «Реланж».
У ході дослідження використано такі методи: анкетування, табличний метод, порівняння, економічний аналіз, опитування, синтез, графічний метод.
Наукова новизна дослідження полягає в розробці моделі управління марктеингом персоналу на ЗАТ «Реланж».
Практичне значення дослідження, проведеного в межах випускної кваліфікаційної роботи полягає в пропонуванні напрямів удосконалення управління маркетингом персоналу на ЗАТ «Реланж».
Суть розробки, основні результати:
Циганенко, К. В. Управління маркетингом персоналу підприємства (на матеріалах ЗАТ «Реланж») : магістерська робота : 073 Менеджмент / К. В. Циганенко ; керівник роботи Мекшун Л. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра управління персоналом та економіки праці. – Чернігів, 2020. – 74 с.