dc.contributor.author |
Куксач, О.С.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-11-03T18:28:00Z |
|
dc.date.available |
2020-11-03T18:28:00Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20080 |
|
dc.description |
Куксач, О. С. Організація рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму і оцінка її ефективності : дипломна робота : 242 Туризм / О. С. Куксач ; керівник роботи Зеленська О. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 69 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єктом дослідження випускної кваліфікаційної роботи виступає
реклама туристичних послуг,як одина з найважливіших частин туристичного
бізнесу.
Предметом – управління процесами розробки і реалізації реклами та шляхи
підвищення та вдосконалення методів просування серед конкуренції
Основною метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка та
обґрунтування шляхів посилення конкурентних позицій туристичного
підприємства.
Завданнями роботи є: Організація процесів розробки та поширення реклами
підприємствами індустрії туризму;Методики оцінки ефективності реклами;.
Організація рекламної діяльності ;Види реклами, що використовуються та
оцінка процесу її розробка;Аналіз каналів поширення реклами;Оцінка
ефективності рекламної діяльності та її впливу на цільову
аудиторію;Напрями підвищення ефективності рекламної стратегії.
За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо
можливостей подальшого рекламного вдосконалення розвитку туристичної
фірми. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
рекламна діяльність |
en_US |
dc.subject |
турагент |
en_US |
dc.subject |
туроператор |
en_US |
dc.subject |
ринок туристичних послуг |
en_US |
dc.subject |
попит |
en_US |
dc.subject |
пропозиція |
en_US |
dc.subject |
проект |
en_US |
dc.subject |
витрати |
en_US |
dc.subject |
прибуток |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.title |
Організація рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму і оцінка її ефективності |
en_US |
dc.title.alternative |
Organization of advertising activities in the tourism industry and evaluation of its effectiveness |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The object of study of the final qualification work is the advertising of tourist
services, as one of the most important parts of the tourist business.
The subject - the management of the development and implementation of
advertising and ways to improve and enhance methods of promotion among the
competition
The main purpose of the final qualification work is to develop and
substantiate ways to strengthen the competitive position of the tourist enterprise.
The objectives of the work are: Organization of processes of development and
dissemination of advertising by enterprises of the tourism industry, Methods for
evaluating the effectiveness of advertising ;. Analysis of advertising distribution
channels; Evaluation of the effectiveness of advertising and its impact on the target
audience; Directions for improving the effectiveness of advertising strategy.
According to the results of the research, proposals are formulated on the
possibilities of further advertising improvement of the travel company's
development. |
en_US |