IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Організація рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму і оцінка її ефективності

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куксач, О.С.
dc.date.accessioned 2020-11-03T18:28:00Z
dc.date.available 2020-11-03T18:28:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20080
dc.description Куксач, О. С. Організація рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму і оцінка її ефективності : дипломна робота : 242 Туризм / О. С. Куксач ; керівник роботи Зеленська О. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 69 с. en_US
dc.description.abstract Об’єктом дослідження випускної кваліфікаційної роботи виступає реклама туристичних послуг,як одина з найважливіших частин туристичного бізнесу. Предметом – управління процесами розробки і реалізації реклами та шляхи підвищення та вдосконалення методів просування серед конкуренції Основною метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка та обґрунтування шляхів посилення конкурентних позицій туристичного підприємства. Завданнями роботи є: Організація процесів розробки та поширення реклами підприємствами індустрії туризму;Методики оцінки ефективності реклами;. Організація рекламної діяльності ;Види реклами, що використовуються та оцінка процесу її розробка;Аналіз каналів поширення реклами;Оцінка ефективності рекламної діяльності та її впливу на цільову аудиторію;Напрями підвищення ефективності рекламної стратегії. За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо можливостей подальшого рекламного вдосконалення розвитку туристичної фірми. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject рекламна діяльність en_US
dc.subject турагент en_US
dc.subject туроператор en_US
dc.subject ринок туристичних послуг en_US
dc.subject попит en_US
dc.subject пропозиція en_US
dc.subject проект en_US
dc.subject витрати en_US
dc.subject прибуток en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.title Організація рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму і оцінка її ефективності en_US
dc.title.alternative Organization of advertising activities in the tourism industry and evaluation of its effectiveness en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of study of the final qualification work is the advertising of tourist services, as one of the most important parts of the tourist business. The subject - the management of the development and implementation of advertising and ways to improve and enhance methods of promotion among the competition The main purpose of the final qualification work is to develop and substantiate ways to strengthen the competitive position of the tourist enterprise. The objectives of the work are: Organization of processes of development and dissemination of advertising by enterprises of the tourism industry, Methods for evaluating the effectiveness of advertising ;. Analysis of advertising distribution channels; Evaluation of the effectiveness of advertising and its impact on the target audience; Directions for improving the effectiveness of advertising strategy. According to the results of the research, proposals are formulated on the possibilities of further advertising improvement of the travel company's development. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу