dc.contributor.author |
Курпас, Д. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-11-03T18:36:27Z |
|
dc.date.available |
2020-11-03T18:36:27Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20081 |
|
dc.description |
Курпас, Д. О. Імідж туристичного підприємства : дипломна робота : 242 Туризм / Д. О. Курпас ; керівник роботи Гонта О. І. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 96 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єктом дослідження є процес формування іміджу туристичного
підприємства. Предметом дослідження є методичні та прикладні аспекти
формування, аналізу та вдосконалення іміджу туристичного підприємства
«TUI» з урахуванням внутрішніх та зовнішніх чинників його діяльності.
Метою дослідження є обґрунтування чинників формування та напрямів
вдосконалення іміджу туристичного агентства в сучасних умовах. Для
досягнення мети вирішені наступні завдання: охарактеризувати сутність
іміджу підприємства цілому; визначити основні складові іміджу
туристичного підприємства; дослідити чинники формування позитивного
іміджу підприємства; надати загальну характеристику організації та
напрямам діяльності турагентства «TUI»; проаналізувати позитивні та
негативні сторони діяльності обраного підприємства; розглянути
перспективи діяльності компанії на міжнародному ринку; запропонувати
заходи щодо покращення сформованого іміджу компанії |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
імідж |
en_US |
dc.subject |
турагентство |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
зовнішній ринок |
en_US |
dc.subject |
макрооточення |
en_US |
dc.title |
Імідж туристичного підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
Image of a tourist enterpris |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The object of research is the process of forming the image of a tourist
enterprise. The subject of research is methodical and applied aspects of formation,
analysis and improvement of the image of the tourist enterprise "TUI" taking into
account internal and external factors of its activity.
The purpose of the study is to substantiate the factors of formation and ways
to improve the image of the travel agency in modern conditions. To achieve this
goal the following tasks are solved: to characterize the essence of the image of the
enterprise as a whole; identify the main components of the image of the tourist
enterprise; to study the factors of formation of a positive image of the enterprise;
provide a general description of the organization and activities of the travel agency
"TUI"; analyze the positive and negative aspects of the selected enterprise;
consider the prospects of the company in the international market; propose
measures to improve the company's image. |
en_US |