ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курпас, Д. О.
dc.date.accessioned 2020-11-03T18:36:27Z
dc.date.available 2020-11-03T18:36:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20081
dc.description Курпас, Д. О. Імідж туристичного підприємства : дипломна робота : 242 Туризм / Д. О. Курпас ; керівник роботи Гонта О. І. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 96 с. en_US
dc.description.abstract Об’єктом дослідження є процес формування іміджу туристичного підприємства. Предметом дослідження є методичні та прикладні аспекти формування, аналізу та вдосконалення іміджу туристичного підприємства «TUI» з урахуванням внутрішніх та зовнішніх чинників його діяльності. Метою дослідження є обґрунтування чинників формування та напрямів вдосконалення іміджу туристичного агентства в сучасних умовах. Для досягнення мети вирішені наступні завдання: охарактеризувати сутність іміджу підприємства цілому; визначити основні складові іміджу туристичного підприємства; дослідити чинники формування позитивного іміджу підприємства; надати загальну характеристику організації та напрямам діяльності турагентства «TUI»; проаналізувати позитивні та негативні сторони діяльності обраного підприємства; розглянути перспективи діяльності компанії на міжнародному ринку; запропонувати заходи щодо покращення сформованого іміджу компанії en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject турагентство en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject зовнішній ринок en_US
dc.subject макрооточення en_US
dc.title Імідж туристичного підприємства en_US
dc.title.alternative Image of a tourist enterpris en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of research is the process of forming the image of a tourist enterprise. The subject of research is methodical and applied aspects of formation, analysis and improvement of the image of the tourist enterprise "TUI" taking into account internal and external factors of its activity. The purpose of the study is to substantiate the factors of formation and ways to improve the image of the travel agency in modern conditions. To achieve this goal the following tasks are solved: to characterize the essence of the image of the enterprise as a whole; identify the main components of the image of the tourist enterprise; to study the factors of formation of a positive image of the enterprise; provide a general description of the organization and activities of the travel agency "TUI"; analyze the positive and negative aspects of the selected enterprise; consider the prospects of the company in the international market; propose measures to improve the company's image. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу