ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Менюк, С. І.
dc.date.accessioned 2020-11-04T20:58:53Z
dc.date.available 2020-11-04T20:58:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20119
dc.description Менюк, С. І. Булінг як соціальний феномен в сучасному суспільстві : 081 Право / С. І. Менюк; керівник роботи Захаріна М. І.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 90 с. en_US
dc.description.abstract Світові тенденції змінюються щоденно, а разом і з ними створюються новітні явища , які є не досить дослідженими в наш час. Одне з таких явищ одержало назву «булінг». У розділі 1 роботи досліджуються науково-теоретичні основи поняття булінгу. Акцентується увага на підходи до визначення поняття та видів цього явища, вікові аспекти та кібербулінг як різновид булінгу в шкільному середовищі. Розділ 2 присвячений емпіричному дослідженню щодо ставлення батьків, педагогів та учнів з ученицями середньої школи до булінгу в навчальних закладах. У розділі 3 запропоновані методичні рекомендації щодо зменшення явища булінгу в школах серед учнів та учениць. Наукова новизна одержаних результатів визначається тим, що уточнена сутність понять «булінг», «булер», «агресор», «конфлікт», «кібербулінг». Актуальність теми зумовлена тим, що піднята проблема майже не вивчена в нашій країні і з теоретичних позицій, і з позиції практики, тому визиває підвищений інтерес. Явище булінгу надзвичайно поширене в сучасній школі, але про цю проблему з тих чи інших причин мовчать і донедавна не обговорювали en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject булінг en_US
dc.subject кібербулінг en_US
dc.subject булер en_US
dc.subject агресор en_US
dc.subject конфлікт en_US
dc.subject bullying en_US
dc.subject cyber bullying en_US
dc.subject buller en_US
dc.subject aggressor en_US
dc.subject conflict en_US
dc.title Булінг як соціальний феномен в сучасному суспільств en_US
dc.title.alternative Bullying as a social phenomenon in modern society en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 Global trends are changing daily and at the same time, there new phenomena appear. Not all of them are well-researched nowadays. One of such is “bullying”. In the first part, the scientific and theoretical foundations of the concept of bullying are explored. The emphasis is on the definition approaches and types of this phenomenon, age aspects, and cyber bullying as a form of bullying in the school environment. The second part focuses on practical research of parents’, teachers’ and secondary school students’ attitude towards bullying in educational institutions. The third part provides guidance on how to reduce bullying in schools among students. The scientific newness is determined by clarifying the essence of such concepts as “bullying”, “buller”, “aggressor”, “conflict”, “cyber bullying”. The relevance of the topic is that the raised problem is almost not studied in our country from both theoretical and practical viewpoints. The phenomenon of bulling is extremely widespread in the modern school. However, this problem for some reason is not being discussed and the cases of it are not being made public. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу