Короткий опис(реферат):
Магістерська робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному
дослідженню специфіки ціннісних орієнтацій майбутніх соціальних
працівників.
Багатовекторне спрямування соціальної роботи потребує формування в
студентів професійної компетентності ще в період навчання у вищих
навчальних закладах. Майбутній соціальний працівник повинен комплексно
володіти професійними знаннями, вміннями і навичками застосовувати
нестандартний, креативний підхід до вирішення фахових завдань у процесі
міжособистісної взаємодії з різними категоріями клієнтів, що є показником
готовності студентів до соціальної роботи. В даному випадку важливим є не
лише засвоєння знань, умінь та навичок, що вимагаються до цієї
спеціальності, а й розвиток моральних якостей особистості, уміння
підтримати, співпереживати, бути справедливим. Саме це і зумовлює
актуальність теми нашого дослідження.
У першому розділі магістерської роботи проаналізовано професійно
ціннісні орієнтації майбутніх соціальних працівників як психологопедагогічну проблему.
У другому розділі магістерської роботи представлено емпіричне
дослідження професійних цінностей майбутніх соціальних працівників.
У третьому розділі на основі виявлених у дослідженні результатів,
розроблені практичні рекомендації, щодо формування ціннісних орієнтацій
майбутніх соціальних працівників