IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх соціальних працівників

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергієнко, А. В.
dc.date.accessioned 2020-11-05T01:57:51Z
dc.date.available 2020-11-05T01:57:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20139
dc.description Сергієнко А. В. Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх соціальних працівників : 231 Соціальна робота / А. В. Сергієнко; керівник роботи Герасименко О. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 103 с. en_US
dc.description.abstract Досконале володіння майбутніми соціальними працівниками своєю професійною діяльністю є запорукою продуктивного вирішення фахових завдань, пов'язаних переважно із здатністю правильно розуміти власну поведінку та поведінку інших людей, із реалізацією пізнавальних процесів, пов'язаних із адекватним відображенням партнерів по спілкуванню й діяльності, з умінням налагоджувати взаємодію у групі та формувати команду. Зазначені вище уміння й навички (науковий статус яких визначається поняттям «соціальний інтелект»), необхідні для ефективної міжособистісної взаємодії та успішної соціальної адаптації, в першу чергу, – представникам комунікативних професій. У першому розділі розкриваються теоретико-методологічні основи феномена соціального інтелекту у структурі професійно важливих якостей представників комунікативних професій та зовнішні та внутрішні умови формування соціального інтелекту майбутніх соціальних працівників. В другому розділі роботи досліджено рівень сформованості компонентів соціального інтелекту у студентів спеціальності соціальна робота. Розділ 3 роботи присвячено дослідженню технологій розвиток соціальноінтелектуального потенціалу студентів спеціальності соціальна робота. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: досліджено уявлення про структуру соціального інтелекту представників комунікативних професій, яка складається з когнітивного, емоційного та комунікативноорганізаційного компонентів, що забезпечують у своїй сукупності адекватний аналіз та прогнозування розвитку ситуації соціальної взаємодії en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject соціальний інтелект en_US
dc.subject здобувач вищої освіти en_US
dc.subject соціальний працівник en_US
dc.subject професійно важливі якості особистості en_US
dc.subject social intelligence en_US
dc.subject higher education applicant en_US
dc.subject social worker en_US
dc.subject professionally important personality traits en_US
dc.title Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх соціальних працівників en_US
dc.title.alternative Features of the formation of social intelligence in future social workers en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 A perfect domain future social workers the professional activity is by the mortgage of productive decision of professional tasks, mainly related to the with ability to get it right an own conduct and conduct of other people, with realization of cognitive processes, associated with the adequate reflection of partners on intercourse and activity, with ability to put right co-operation in a group and form a command. Higher ability and skills is marked (scientific status of which is determined a concept «social intellect»), necessary for effective interpersonality cooperation and successful social adaptation is marked, above all things, – to the representatives of communicative professions. The first section reveals the theoretical and methodological foundations of the phenomenon of social intelligence in the structure of professionally important qualities of representatives of the communicative professions and the external and internal conditions of formation of social intelligence of future social workers. In the second section of work the level of formation of components of social intelligence in students of specialty social is investigated. Section 3 of the paper is devoted to the study of technologies development of socio-intellectual potential of students of the specialty social work. The scientific novelty of the obtained results is that: the idea of the structure of social intelligence of representatives of the communicative professions, consisting of cognitive, emotional and communicative-organizational components, providing in their totality adequate analysis and forecasting of the development of the social interaction situation is investigated. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу