Курс «Управління якістю» спрямований на вивчення сутності, принципів побудови та функціонування системи управління якістю в маркетинговій діяльності, її нормативно-правових, організаційних та економічних аспектів; ознайомлення ...
Мета курсу – формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань та практичних навичок з проблем розвитку міжнародних економічних відносин, форм, методів та механізмів їх реалізації.
Полковниченко, С. О.; Шкулепіна, А. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Основними цінностями суспільства є життя і здоров’я людини. Тому охорона здоров’я – це одна із соціально значущих сфер життєдіяльності людини, яка тісно пов’язана з державним регулюванням. Проте активне впровадження принципів ...
Полковниченко, С. О.; Хомєнок, М. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Одним із важливих видів людської діяльності сучасності є спорт, який сьогодні став вигідною сферою вкладення капіталу та отримання високих прибутків. До нього залучені значні фінансові кошти, велика кількість людських, ...
Полковниченко, С. О.; Гурський, В. А.; Хомєнок, М. В.(2020)
У статті розглянуто наукові підходи до визначення спортивного маркетингу. Проаналізовано комплекс маркетингу для футбольного клубу. На прикладі ФК «Десна» (Чернігів) досліджено основний продукт (футбольний матч) і додаткові ...
Полковниченко, С. О.; Мурай, А. О.(Хмельницький : Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, 2020)
У сучасних умовах розробка маркетингової стратегії і рекламної кампанії багатьох відомих бізнес-структур спирається на використання нейромаркетингових технологій. Застосування нейромаркетингу підвищує ефективність господарської ...
Полковниченко, С. О.; Красій, А. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Туризм є однією з найбільш важливих і перспективних галузей економіки, яка задовольняє духовні потреби людини, її бажання пізнавати світ, розвивати себе та отримувати цікаві й незвичні емоції від життя. Необхідною умовою ...
The article determines the essence and structure of tourism potential, shows the
directions of its realization. Ukraine’s place in the European tourist services market is determined. The cluster analysis of the European ...
У статті визначено туристичну привабливість як наявність у країні певних туристичних ресурсів, за допомогою яких можна виробити цікавий конкурентоспроможний туристичний продукт, який здатний забезпечити доходи державі, ...
Полковниченко, С. О.; Єльчищева, І. А.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
В умовах зростаючих темпів глобалізації світової спільноти, посилення конкуренції, нестабільності розвитку внутрішнього ринку України та його маркетингового середовища важливим завданням підприємств є просування продукції ...
Полковниченко, С. О.; Безносько, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Успіх підприємства значною мірою визначається ефективністю маркетингової товарної політики, яка спрямована на управління якістю продукції, товарним асортиментом, номенклатурою, життєвим циклом товарів, їх конкурентоспроможністю. ...
У статті розкрито основні етапи маркетингової діяльності у сфері надання медичних послуг, серед яких важливу роль відіграють аналіз ринку (мікросередовища та макросередовища), сегментування ринку, розробка маркетингового ...
Полковниченко, С. О.(Гомель : Гомельский филиал Международного университета «МИТСО», 2019)
В современных условиях стратегически важную роль в развитии сельского хозяйства страны, обеспечении его способности конкурировать на внутренних и внешних рынках играют инновации. Постоянное совершенствование звеньев ...
Однією з найважливіших змін реформування системи освіти України стало впровадження компетентнісного підходу, який сьогодні розглядається як основа нової парадигми освіти. В умовах сучасного інформаційного суспільства та ...
Полковниченко, С. О.; Мурай, А. О.(Хмельницький : Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, 2019)
В умовах глобалізації та стрімкого зростання світового ринку туристичних послуг розширюються можливості країн щодо реалізації наявного туристичного потенціалу, просування туристичного продукту і збільшення своєї частки. ...
Полковниченко, С. О.; Мурай, А. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
Туризм є однією із найбільш важливих і перспективних галузей економіки, яка розвивається швидкими темпами і сприяє не тільки задоволенню потреб населення у відпочинку і розвагах, а й економічному зростанню та підвищенню ...
Полковниченко, С. О.; Левківський, В. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
Сучасний етап розвитку міжнародних економічних відносин відбувається в умовах посилення інтернаціоналізації і транснаціоналізації світового господарства, вираженням яких є діяльність транснаціональних корпорацій (ТНК) як ...
Онопко, О. С.; Полковниченко, С. О.; Хомєнок, М. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
The article adapts the marketing complex (product, price, place, promotion, people, process) to the football club. The
components of the marketing mix of Football Club “Desna” are evaluated. Communications (online and ...
У статті розкрито наукові підходи до класифікації стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок та охарактеризовано основні з них. Досліджено реалізацію експортної стратегії кондитерської корпорації «Roshen», яка є ...
В умовах глобалізації економічних процесів, збільшення економічної та політичної взаємозалежності між країнами органічною складовою фінансових систем більшості країн світу є зовнішні державні запозичення. Практично у світі ...