Короткий опис(реферат):
У статті розкрито наукові підходи до класифікації стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок та охарактеризовано основні з них. Досліджено реалізацію експортної стратегії кондитерської корпорації «Roshen», яка є лідером в експорті кондитерських виробів на вітчизняному ринку. Проаналізовано місце компанії у світовому рейтингу найбільших виробників кондитерських виробів. Запропоновано розробити стратегію, яка б дозволила підприємству посилити свої позиції на зовнішньому ринку.
Суть розробки, основні результати:
Полковниченко, С. О. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах посилення євроінтеграційних процесів / С. О. Полковниченко, І. А. Єльчищева // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 3 (19). - С. 89-98.