IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Маркетингове забезпечення сфери медичних послуг

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.contributor.author Шкулепіна, А. В.
dc.date.accessioned 2020-12-24T08:08:38Z
dc.date.available 2020-12-24T08:08:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20465
dc.description Полковниченко, С. О. Маркетингове забезпечення сфери медичних послуг / С. О. Полковниченко, А. В. Шкулепіна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 4 (20). - С. 176-186. en_US
dc.description.abstract У статті розкрито основні етапи маркетингової діяльності у сфері надання медичних послуг, серед яких важливу роль відіграють аналіз ринку (мікросередовища та макросередовища), сегментування ринку, розробка маркетингового комплексу тощо. Досліджено роль маркетингових комунікацій, за допомогою яких медичні заклади доносять до споживача вигоди від використання пропонованої послуги. Виділено основні інструменти комплексу маркетингових комунікацій. Досліджено онлайн та офлайн канали комунікації медичного закладу. Розглянуто процес планування комплексу комунікацій. Обґрунтовано рекомендації для складання медіаплану медичного закладу. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 4 (20)
dc.subject медицинская услуга en_US
dc.subject маркетинг медицинских услуг en_US
dc.subject маркетинговая деятельность en_US
dc.subject коммуникации en_US
dc.subject медиа-план en_US
dc.subject medical service en_US
dc.subject marketing of medical services en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject media plan en_US
dc.subject медична послуга en_US
dc.subject маркетинг медичних послуг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject медіаплан en_US
dc.title Маркетингове забезпечення сфери медичних послуг en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье раскрыты основные этапы маркетинговой деятельности в сфере предоставления медицинских услуг, среди которых важную роль играют анализ рынка (микросреды и макросреды), сегментирование рынка, разработка маркетингового комплекса и др. Исследована роль маркетинговых коммуникаций, с помощью которых медицинские учреждения доносят до потребителя выгоды от использования предлагаемой услуги. Выделены основные инструменты комплекса маркетинговых коммуникаций. Исследована онлайн и офлайн каналы коммуникации медицинского учреждения. Рассмотрен процесс планирования комплекса коммуникаций. Обоснованы рекомендации для составления медиа-плана медицинского учреждения en_US
dc.description.abstractalt2 The article discloses the main stages of marketing activity in the sphere of medical services, among which the important role is played by market analysis (microenvironment and macroenvironment), market segmentation, development of marketing mix, etc. The role of marketing communications, through which medical institutions bring to the consumer benefits from using the offered service, is studied. The basic tools of the marketing communications complex are highlighted. Online and offline communication channels of the medical institutions are studied. The process of planning the сommunications complex is considered. The recommendations for the preparation of the media plan of the medical institution are substantiated. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record