IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Організація маркетингової служби на підприємствах індустрії туризму, її ефективність і шляхи вдосконалення

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Ломонос, Р. І.
dc.date.accessioned 2021-01-12T12:49:34Z
dc.date.available 2021-01-12T12:49:34Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20571
dc.description Ломонос, Р. І. Організація маркетингової служби на підприємствах індустрії туризму, її ефективність і шляхи вдосконалення : магістерська робота : 242 Туризм / Р. І. Ломонос; керівник роботи Гонта О. І.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 141 с. en_US
dc.description.abstract Об’єктом дослідження випускної кваліфікаційної роботи є процеси організації маркетингової служби на підприємствах туристичної індустрії з урахуванням чинників глобалізації світового ринку туристичних послуг. Предметом дослідження випускної кваліфікаційної роботи є методичні та прикладні засади підвищення ефективності та вдосконалення маркетингової служби на туристичних підприємствах. Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає у розробці заходів щодо підвищення ефективності та вдосконалення організації маркетингової служби на туристичних підприємствах. Для досягнення поставленої мети вирішені наступні завдання: дослідити сучасні наукові підходи до ролі маркетингу у діяльності підприємств туристичної індустрії; сформулювати сутність та напрями діяльності організації маркетингової служби туристичних підприємств; ознайомитися з зарубіжним досвідом організації маркетингових служб в туристичних фірмах; проаналізувати форми і напрями діяльності маркетингових служб туристичних підприємств України; оцінити конкурентне середовище туристичної фірми на ринку туристичних послуг; провести маркетинговий аналіз поведінки споживачів туристичного продукту та виявлення потенційних туристів; обґрунтувати напрямки підвищення ефективної діяльності маркетингових служб туристичних підприємств. За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо вдосконалення роботи маркетингових служб туристичних підприємств в Чернігівської області. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject ринок туристичних послуг en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject фактори конкурентоспроможності en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject організація en_US
dc.subject tourism, market of tourist services en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject factors of competitiveness en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject organization en_US
dc.title Організація маркетингової служби на підприємствах індустрії туризму, її ефективність і шляхи вдосконалення en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of study of the final qualification work are the processes of organization of marketing services in the tourism industry, taking into account the factors of globalization of the world market of tourist services. The subject of research of final qualification work is methodical and applied bases of increase of efficiency and improvement of marketing service at the tourist enterprises. The purpose of the final qualification work is to develop measures to increase efficiency and improve the organization of marketing services in tourism enterprises. To achieve this goal, the following tasks have been solved: to explore modern scientific approaches to the role of marketing in the activities of enterprises in the tourism industry; to formulate the essence and directions of activity of the organization of marketing service of tourist enterprises; to get acquainted with foreign experience in organizing marketing services in travel agencies; to analyze the forms and directions of activity of marketing services of tourist enterprises of Ukraine; assess the competitive environment of the travel company in the market of travel services; to conduct a marketing analysis of the behavior of consumers of the tourist product and identify potential tourists; to substantiate the directions of increasing the effective activity of marketing services of tourist enterprises. According to the results of the study, proposals were formulated to improve the work of marketing services of tourist enterprises in the Chernihiv region. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record