dc.contributor.author |
Новацький, В. Ю.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-12T19:58:23Z |
|
dc.date.available |
2021-01-12T19:58:23Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20608 |
|
dc.description |
Новацький, В. Ю. Аналітичне забезпечення відкриття та розвитку бізнесу (на прикладі інтернет-магазину) : магістерська робота : 05 Соціальні та поведінкові науки / В. Ю. Новацький; керівник роботи Хоменко І. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра теоретичної та прикладної економіки. – Чернігів, 2020. – 73 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єкт дослідження - процес відкриття та розвитку бізнесу в Україні (на прикладі інтернет-магазину), його просування, аналітика й удосконалення маркетингових стратегій та рекламних кампаній.
Мета дипломної роботи полягає в аналізі можливостей реклами, пошуку вигідних інструментів з просування та креативів, які спрацюють на цільову аудиторію.
Завдання роботи є: вивчити літературу, що стосується теми дослідження, розглянути існуючі аналоги, розробити інтернет магазин, створити та проаналізувати рекламні кампанії.
За результатами дослідження було створено діючий та прибутковий інтернет магазину та розроблений алгоритм його удосконалення.
Одержані результати можуть бути використані при відкритті електронного бізнесу – інтернет-магазину, його просуванню та удосконаленню. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
інтернет-магазин |
en_US |
dc.subject |
wordpress |
en_US |
dc.subject |
seo |
en_US |
dc.subject |
интернет-комерція |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
crm-система |
en_US |
dc.subject |
internet shop |
en_US |
dc.subject |
wordpress |
en_US |
dc.subject |
internet commerce |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
crm system |
en_US |
dc.title |
Аналітичне забезпечення відкриття та розвитку бізнесу (на прикладі інтернет- магазину) |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The object of research is the process of opening and developing a business in Ukraine (on the example of an online store), its promotion, analysis and improvement of marketing strategies and advertising campaigns.
The purpose is to analyze the possibilities of advertising, finding profitable tools for promotion and creativity that will work on the target audience.
The task of the work: to study the literature related to the research topic, to consider the existing analogues, to develop an online store, to create and analyze advertising campaigns.
According to the results of the research, an operating and profitable online store was created and an algorithm for its improvement was developed. The obtained results can be used when opening an e-business - online store, its promotion and improvement. |
en_US |