IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Аналітичне забезпечення відкриття та розвитку бізнесу (на прикладі інтернет- магазину)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новацький, В. Ю.
dc.date.accessioned 2021-01-12T19:58:23Z
dc.date.available 2021-01-12T19:58:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20608
dc.description Новацький, В. Ю. Аналітичне забезпечення відкриття та розвитку бізнесу (на прикладі інтернет-магазину) : магістерська робота : 05 Соціальні та поведінкові науки / В. Ю. Новацький; керівник роботи Хоменко І. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра теоретичної та прикладної економіки. – Чернігів, 2020. – 73 с. en_US
dc.description.abstract Об’єкт дослідження - процес відкриття та розвитку бізнесу в Україні (на прикладі інтернет-магазину), його просування, аналітика й удосконалення маркетингових стратегій та рекламних кампаній. Мета дипломної роботи полягає в аналізі можливостей реклами, пошуку вигідних інструментів з просування та креативів, які спрацюють на цільову аудиторію. Завдання роботи є: вивчити літературу, що стосується теми дослідження, розглянути існуючі аналоги, розробити інтернет магазин, створити та проаналізувати рекламні кампанії. За результатами дослідження було створено діючий та прибутковий інтернет магазину та розроблений алгоритм його удосконалення. Одержані результати можуть бути використані при відкритті електронного бізнесу – інтернет-магазину, його просуванню та удосконаленню. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject інтернет-магазин en_US
dc.subject wordpress en_US
dc.subject seo en_US
dc.subject интернет-комерція en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject crm-система en_US
dc.subject internet shop en_US
dc.subject wordpress en_US
dc.subject internet commerce en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject crm system en_US
dc.title Аналітичне забезпечення відкриття та розвитку бізнесу (на прикладі інтернет- магазину) en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of research is the process of opening and developing a business in Ukraine (on the example of an online store), its promotion, analysis and improvement of marketing strategies and advertising campaigns. The purpose is to analyze the possibilities of advertising, finding profitable tools for promotion and creativity that will work on the target audience. The task of the work: to study the literature related to the research topic, to consider the existing analogues, to develop an online store, to create and analyze advertising campaigns. According to the results of the research, an operating and profitable online store was created and an algorithm for its improvement was developed. The obtained results can be used when opening an e-business - online store, its promotion and improvement. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу