IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування та просування бренду торгової марки «KITE» (на матеріалах ТОВ «ВІВАТ Трейдінг»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борисович, В. А.
dc.date.accessioned 2021-01-18T09:14:21Z
dc.date.available 2021-01-18T09:14:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20679
dc.description Борисович, В. А. Формування та просування бренду торгової марки «KITE» (на матеріалах ТОВ «ВІВАТ Трейдінг») : магістерська робота : 075 Маркетинг / В. А. Борисович ; керівник роботи Забаштанська Т. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 86 с. en_US
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуто питання формування та просування бренду торгової марки. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: – теоретичні основи розвитку бренду; – аналіз формування та просування бренду торгової марки «KITE» (на матеріалах ТОВ «ВІВАТ Трейдінг»); – шляхи удосконалення просування бренду торгової марки «KITE». Висновки, зроблені у процесі роботи, відображають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення просування бренду торгової марки «KITE». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject «KITE» en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject вдосконалення просування бренду en_US
dc.subject споживачі en_US
dc.subject формування бренду en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject improvement of brand promotion en_US
dc.subject consumers en_US
dc.subject brand development en_US
dc.title Формування та просування бренду торгової марки «KITE» (на матеріалах ТОВ «ВІВАТ Трейдінг») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The qualification work addresses the development and promotion of the brand. The qualification work contains the following sections: – theoretical foundations of brand development; – analysis of the development and promotion of the brand «KITETM» (using the materials of Vivat Trading LLC); – ways to improve the promotion of the brand «KITETM». In the course of work conclusions and offers of improvement of advancement of the brand «KITETM» were made. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу