IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Особливості маркетингової діяльності підприємств туристичної галузі (на матеріалах Туристичної компанії «Mango Travel»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галушка, Б. А.
dc.date.accessioned 2021-01-18T09:27:45Z
dc.date.available 2021-01-18T09:27:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20682
dc.description Галушка, Б. А. Особливості маркетингової діяльності підприємств туристичної галузі (на матеріалах Туристичної компанії «Mango Travel») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Б. А. Галушка ; керівник роботи Бабаченко Л. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 87 с. en_US
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю підприємства туристичної галузі. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: - теоретичні засади сутності, змісту, функції та принципи маркетингу в туристичній галузі, а також маркетингові дослідження туристичної галузі; - характеристика, напрямки та особливості організаціїї роботи туристичної компанії «Mango Travel»; - шляхи удосконалення маркетингової діяльністі туристичної компанії «Mango Travel». У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльністі туристичної компанії «Mango Travel». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристична галузь en_US
dc.subject туристична компанія en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject tourist branch en_US
dc.subject tourist company en_US
dc.title Особливості маркетингової діяльності підприємств туристичної галузі (на матеріалах Туристичної компанії «Mango Travel») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 In the final qualifying work the questions of management of marketing activity of the enterprise of tourist branch are considered. The final qualifying work contains the following sections: - theoretical principles of essence, content, functions and principles of marketing in the tourism industry, as well as marketing research in the tourism industry; - characteristics, directions and features of the organization of work of the tourist company «Mango Travel»; - ways to improve the marketing activities of the travel company «Mango Travel». In the course of the work conclusions were made and proposals were made to improve the marketing activities of the travel company «Mango Travel». en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу