Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання стійких конкурентних переваг підприємства.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
- теоретичні основи формування конкурентних переваг підприємства
- загальна техніко-економічна характеристика підприємства
- напрямки удосконалення конкурентних переваг та їх підтримка
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо покращення рекламної діяльності у маркетингових комунікаціях АТ КБ «ПриватБанк».
Суть розробки, основні результати:
Давидяк, А. І. Особливості формування стійких конкурентних переваг підприємства (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк») : магістерська робота : 075 Маркетинг / А. І. Давидяк ; керівник роботи Бабаченко Л. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 95 с.