dc.contributor.author |
Бондаренко, О. Д.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-25T08:26:15Z |
|
dc.date.available |
2021-01-25T08:26:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20813 |
|
dc.description |
Бондаренка, О. Д. Інноваційна стратегія як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПрАТ «Еліта») : магістерська робота: 073 Менеджмент / О. Д. Бондаренка ; керівник роботи Шевченко О. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби – Чернігів, 2020. – 95 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єктом є процес формування та функціонування інноваційної стратегії як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Метою роботи є пошук шляхів удосконалення інноваційної стратегії підприємства ПрАТ «Еліта». |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
інновація |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
рентабельність |
en_US |
dc.subject |
платоспроможність |
en_US |
dc.subject |
рентабельність |
en_US |
dc.subject |
плинність кадрів |
en_US |
dc.subject |
фондоозброєність |
en_US |
dc.subject |
фондоємність |
en_US |
dc.subject |
фондовіддача |
en_US |
dc.subject |
innovation |
en_US |
dc.subject |
strategy |
en_US |
dc.subject |
profitability |
en_US |
dc.subject |
capacity |
en_US |
dc.subject |
capacity |
en_US |
dc.subject |
capacity |
en_US |
dc.subject |
flexibility |
en_US |
dc.subject |
foundation |
en_US |
dc.subject |
foundation |
en_US |
dc.subject |
foundry |
en_US |
dc.title |
Інноваційна стратегія як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ПрАТ «Еліта») |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The object is the process of formation and functioning of the innovation strategy as a means of increasing the competitiveness of the enterprise.
The purpose of the work is to find ways to improve the innovation strategy of PJSC "Elita" enterprise. |
en_US |