Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Печончик, Т. І. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T10:25:09Z | |
dc.date.available | 2021-01-27T10:25:09Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/20856 | |
dc.description | Печончик, Т. І. Організаційно-економічний механізм формування джерел фінансування підприємств дорожнього господарства / Т. І. Печончик // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1 (21). - С. 293-300. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкрито структуру джерел фінансування підприємств дорожнього господарства, затверджену законодавчо на сьогодні, та через багато причин запропоновано впровадження нового підходу до наповнення Державного дорожнього фонду застосувавши принцип «користувач платить» та запропоновано запровадження фінансування за рахунок плати за проїзд, а також запропоновано нову концепцію розподілу фінансових ресурсів. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів: ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 1;(21) | |
dc.subject | дорожнє господарство | en_US |
dc.subject | Державний дорожній фонд | en_US |
dc.subject | джерела фінансування | en_US |
dc.subject | структура джерел фінансування | en_US |
dc.subject | розподіл фінансових ресурсів | en_US |
dc.subject | плата за проїзд | en_US |
dc.subject | road facilities | en_US |
dc.subject | State Road Fund | en_US |
dc.subject | sources of financing | en_US |
dc.subject | structure of sources of financing | en_US |
dc.subject | distribution of financial resources | en_US |
dc.subject | toll collection | en_US |
dc.title | Організаційно-економічний механізм формування джерел фінансування підприємств дорожнього господарства | en_US |
dc.title.alternative | Organizational-economic mechanism of formation of sources of financing for road sector enterprises | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The article reveals the structure of financing sources of road economy enterprises approved by law today, and for a number of reasons it is proposed to introduce a new approach to the filling of the State Road Fund by applying the principle of "user pays" and it is proposed to introduce financing from the toll, as well as a new concept of distribution of financial resource. | en_US |