Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Борисенко, О. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-01-28T14:08:57Z | |
dc.date.available | 2021-01-28T14:08:57Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/20885 | |
dc.description | Борисенко, О. В. Соціально-психологічні чинники формування соціальної активності здобувачів вищої освіти (на прикладі діяльності Студентської соціальної служби НУ «Чернігівська політехніка»): магістерська робота: 231 Соціальна робота / О. В. Борисенко; керівник роботи Максьом К. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2020. – 86 с. | en_US |
dc.description.abstract | Сучасне українське суспільство, на нинішньому етапі висуває нові вимоги до підготовки кваліфікованого фахівця, високоморальної, відповідальної, самореалізованої особистості з чіткою життєвою позицією, яка бере активну участь у соціальному житті країни. Внаслідок цього набувають особливої ваги питання формування соціально активної особистості молоді. Найбільш актуально проблема формування соціальної активності особистості постає у студентському віці, оскільки цей вік характеризується сформованістю людини, яка відкрита і чутлива до перемін, має великі інтелектуальні можливості і свідомо отримує вищу освіту для реалізації своїх творчих можливостей. У першому розділі розкривається поняття та сутність соціальної активності особистості, досліджується структура та рівні соціальної активності особистості та окреслюються психологічні чинники соціальної активності. У другому розділі аналізуються вікові особливості соціальної активності молоді та технології формування соціальної активності молоді (на прикладі діяльності Студентської соціальної служби НУ «Чернігівська політехніка») У третьому розділі досліджено психологічні механізми соціальної активності здобувачів вищої освіти. Наукова новизна роботи. Вперше проводилося дослідження соціально-психологічних чинників формування соціальної активності здобувачів вищої освіти на прикладі діяльності Студентської соціальної служби НУ «Чернігівська політехніка»; запропоновано власне розуміння поняття «соціальна активність»; виокремлено у структурі соціальної активності студентської молоді такі компоненти: мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний, діяльнісний. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | соціальна активність | en_US |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | en_US |
dc.subject | Студентська соціальна служба НУ «Чернігівська політехніка» | en_US |
dc.subject | соціально-психологічні чинники | en_US |
dc.subject | технології | en_US |
dc.subject | social activity | en_US |
dc.subject | applicants for higher education | en_US |
dc.subject | Student Social Service of Chernihiv Polytechnic National University | en_US |
dc.subject | social and psychological factors | en_US |
dc.subject | technologies | en_US |
dc.title | Соціально-психологічні чинники формування соціальної активності здобувачів вищої освіти (на прикладі діяльності Студентської соціальної служби НУ «Чернігівська політехніка») | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | Modern Ukrainian society, at this stage, puts forward new requirements for the training of a qualified specialist, highly moral, responsible, self-realized person with a clear position in life, who takes an active part in the social life of the country. As a result, the issues of forming a socially active personality of young people become especially important. The most urgent problem of forming social activity of the individual arises in student age, because this age is characterized by the formation of a person who is open and sensitive to change, has great intellectual potential and consciously receives higher education to realize their creative potential. The first section reveals the concept and essence of social activity of the individual, examines the structure and levels of social activity of the individual and outlines the psychological factors of social activity. The second section analyzes the age characteristics of social activity of youth and the technology of formation of social activity of youth (on the example of the Student Social Service of NU "Chernihiv Polytechnic") The third section examines the psychological mechanisms of social activity of higher education seekers. Scientific novelty of the work. For the first time the research of social and psychological factors of formation of social activity of applicants of higher education on the example of activity of the Student social service of NU "Chernihiv Polytechnic" was carried out; proposed own understanding of the concept of "social activity"; the following components are distinguished in the structure of social activity of student youth: motivational, value, emotionalvolitional, cognitive-reflexive, activity. | en_US |