IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Соціально-психологічні чинники формування соціальної активності здобувачів вищої освіти (на прикладі діяльності Студентської соціальної служби НУ «Чернігівська політехніка»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борисенко, О. В.
dc.date.accessioned 2021-01-28T14:08:57Z
dc.date.available 2021-01-28T14:08:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20885
dc.description Борисенко, О. В. Соціально-психологічні чинники формування соціальної активності здобувачів вищої освіти (на прикладі діяльності Студентської соціальної служби НУ «Чернігівська політехніка»): магістерська робота: 231 Соціальна робота / О. В. Борисенко; керівник роботи Максьом К. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2020. – 86 с. en_US
dc.description.abstract Сучасне українське суспільство, на нинішньому етапі висуває нові вимоги до підготовки кваліфікованого фахівця, високоморальної, відповідальної, самореалізованої особистості з чіткою життєвою позицією, яка бере активну участь у соціальному житті країни. Внаслідок цього набувають особливої ваги питання формування соціально активної особистості молоді. Найбільш актуально проблема формування соціальної активності особистості постає у студентському віці, оскільки цей вік характеризується сформованістю людини, яка відкрита і чутлива до перемін, має великі інтелектуальні можливості і свідомо отримує вищу освіту для реалізації своїх творчих можливостей. У першому розділі розкривається поняття та сутність соціальної активності особистості, досліджується структура та рівні соціальної активності особистості та окреслюються психологічні чинники соціальної активності. У другому розділі аналізуються вікові особливості соціальної активності молоді та технології формування соціальної активності молоді (на прикладі діяльності Студентської соціальної служби НУ «Чернігівська політехніка») У третьому розділі досліджено психологічні механізми соціальної активності здобувачів вищої освіти. Наукова новизна роботи. Вперше проводилося дослідження соціально-психологічних чинників формування соціальної активності здобувачів вищої освіти на прикладі діяльності Студентської соціальної служби НУ «Чернігівська політехніка»; запропоновано власне розуміння поняття «соціальна активність»; виокремлено у структурі соціальної активності студентської молоді такі компоненти: мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний, діяльнісний. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject соціальна активність en_US
dc.subject здобувачі вищої освіти en_US
dc.subject Студентська соціальна служба НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject соціально-психологічні чинники en_US
dc.subject технології en_US
dc.subject social activity en_US
dc.subject applicants for higher education en_US
dc.subject Student Social Service of Chernihiv Polytechnic National University en_US
dc.subject social and psychological factors en_US
dc.subject technologies en_US
dc.title Соціально-психологічні чинники формування соціальної активності здобувачів вищої освіти (на прикладі діяльності Студентської соціальної служби НУ «Чернігівська політехніка») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 Modern Ukrainian society, at this stage, puts forward new requirements for the training of a qualified specialist, highly moral, responsible, self-realized person with a clear position in life, who takes an active part in the social life of the country. As a result, the issues of forming a socially active personality of young people become especially important. The most urgent problem of forming social activity of the individual arises in student age, because this age is characterized by the formation of a person who is open and sensitive to change, has great intellectual potential and consciously receives higher education to realize their creative potential. The first section reveals the concept and essence of social activity of the individual, examines the structure and levels of social activity of the individual and outlines the psychological factors of social activity. The second section analyzes the age characteristics of social activity of youth and the technology of formation of social activity of youth (on the example of the Student Social Service of NU "Chernihiv Polytechnic") The third section examines the psychological mechanisms of social activity of higher education seekers. Scientific novelty of the work. For the first time the research of social and psychological factors of formation of social activity of applicants of higher education on the example of activity of the Student social service of NU "Chernihiv Polytechnic" was carried out; proposed own understanding of the concept of "social activity"; the following components are distinguished in the structure of social activity of student youth: motivational, value, emotionalvolitional, cognitive-reflexive, activity. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу