IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Емоційний інтелект як базис формування професійних компетенцій соціального працівника

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестеренко, О. В.
dc.date.accessioned 2021-02-02T07:40:50Z
dc.date.available 2021-02-02T07:40:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20991
dc.description Нестеренко, О. В. Емоційний інтелект як базис формування професійних компетенцій соціального працівника. : магістерська робота: 231 Соціальна робота / О. В. Нестеренко; керівник роботи Ревко А. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2020. – 76 с. en_US
dc.description.abstract Досліджено методичні аспекти оцінки розвитку емоційного інтелекту майбутніх працівників соцільної сфери. Доведено, що здобувачі вищої освіти - майбутні соціальні працівники - мають приділяти значну увагу підвищенню свого рівня емоційного інтелекту. Для ефективної роботи рекомендовано проводити оцінку емоційного інтелекту з метою покращення показників діяльності. Обгрунтовано, позитивний вплив високого емоційного інтелекту на ефективність прийнятя рішень, за допомогою економічних показників діяльності. Розроблено та запропоновано програму розвитку емоційного інтелекту. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject емоційний інтелект en_US
dc.subject соціальний працівник en_US
dc.subject професійна компетентність en_US
dc.subject emotional intelligence en_US
dc.subject social worker en_US
dc.subject professional competence en_US
dc.title Емоційний інтелект як базис формування професійних компетенцій соціального працівника en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The methodological aspects of assessing the development of emotional intelligence of social workers have been studied. It has been proven that students and future social workers should pay considerable attention to improving their EI levels. For effective work, it is recommended to assess the emotional intelligence of the teaching staff in order to improve performance. The positive influence of high emotional intelligence on the effectiveness of decision-making, with the help of economic performance, is substantiated. A program for the development of emotional intelligence has been developed and proposed. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу