IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Психокорекція тривожно – фобічних симптомів у дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рой, Я. Г.
dc.date.accessioned 2021-02-08T11:57:32Z
dc.date.available 2021-02-08T11:57:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21156
dc.description Рой, Я. Г. Психокорекція тривожно-фобічних розладів у дітей молодшого шкільного віку з вадами молення: магістерська робота : 231 Соціальна робота / Я. Г. Рой ; керівник роботи Філіпович В. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра креативних індустрій та соціальних інновацій. – Чернігів, 2020. – 75 с. en_US
dc.description.abstract Проблема психологічної корекції тривожно-фобічних розладів у дітей молодшого шкільного віку є в даний час особливо актуальною, так як, досить часто батьки не звертають уваги на перші аспекти зародження невротичного стану або розладів у своїх дітей. Однак, якщо на ці ознаки вчасно не звернути увагу і не вжити відповідних заходів, ймовірність гармонійного розвитку дитини різко знижується. Невроз буде переслідувати дитину і в дорослому житті також. Сьогодні, у зв'язку з соціальними, економічними і політичними потрясіннями питання тривожно-фобічних розладів набуває особливої важливості. Тривожно-фобічні розлади поширені серед всіх категорій населення, однак особливо гостро неблагополучні події сприймають діти, чия психіка ще не дозріла та не до кінця зміцніла. Перший розділ присвячено вивченню теоретичних засад дослідження тривожно-фобічних розладів у дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення. У другому розділі було здійснено емпіричне дослідження тривожно-фобічних розладів у дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення. Третій розділ присвячено визначенню основних особливостей психологічної корекції тривожно-фобічних розладів у дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в тому, що: досліджено індивідуально-психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, що мають психічні розлади при вадах мовлення; визначено основні особливості виникнення та перебігу тривожно-фобічних розладів у дітей молодшого шкільного віку із вадами мовлення в залежності від різноманітних факторів, серед яких внутрішньо-сімейні відносини, відносини з однолітками та ін; визначено специфіку та особливості психологічної корекції страхів дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення; здійснено емпіричне дослідження в результаті якого було доведено, що «страх» і «тривога» у дітей з тривожно-фобічними розладами мають специфічні клініко-психологічні особливості у порівнянні з умовно здоровими дітьми. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject психокорекція en_US
dc.subject психопрофілактика en_US
dc.subject тривожно-фобічні розлади en_US
dc.subject вади мовлення en_US
dc.subject діти молодшого шкільного віку en_US
dc.subject psychocorrection en_US
dc.subject psychoprophylaxis en_US
dc.subject anxiety-phobic disorders en_US
dc.subject speech defects en_US
dc.subject children of primary school age en_US
dc.title Психокорекція тривожно – фобічних симптомів у дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The problem of psychological correction of anxiety-phobic disorders in children of primary school age is currently particularly relevant, as often parents do not pay attention to the first aspects of the emergence of a neurotic condition or disorders in their children. However, if you do not pay attention to these signs in time and do not take appropriate measures, the likelihood of harmonious development of the child decreases sharply. Neurosis will haunt a child in adulthood as well. Today, in connection with social, economic and political upheavals, the issue of anxiety and phobic disorders is of particular importance. Anxiety and phobic disorders are common among all categories of the population, but especially acutely unfavorable events are perceived by children whose psyche has not yet matured and not fully strengthened. The first section is devoted to the study of the theoretical foundations of the study of anxiety-phobic disorders in children of primary school age with speech defects. In the second section, an empirical study of anxiety-phobic disorders in children of primary school age with speech defects. The third section is devoted to determining the main features of psychological correction of anxiety-phobic disorders in children of primary school age with speech defects. The scientific novelty of the obtained results of the research is that: the individual psychological features of children of primary school age who have mental disorders with speech defects are studied; the main features of the occurrence and course of anxiety-phobic disorders in children of primary school age with speech defects depending on various factors, including intra-family relations, relationships with peers, etc .; the specifics and features of psychological correction of fears of children of primary school age with speech defects are determined; an empirical study was conducted as a result of which it was proved that "fear" and "anxiety" in children with anxiety-phobic disorders have specific clinical and psychological features in comparison with relatively healthy children. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу