IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Профілактика порушень мотивації навчальної діяльності у студентської молоді

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Руденок, А. С.
dc.date.accessioned 2021-02-08T12:00:52Z
dc.date.available 2021-02-08T12:00:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21157
dc.description Руденок, А. С. Профілактика порушень мотивації навчальної діяльності у студентської молоді : магістерська робота : 231 Соціальна робота / А. С. Руденок ; керівник роботи Чепурна Г. Л. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра креативних індустрій та соціальних інновацій. – Чернігів, 2020. – 70 с. en_US
dc.description.abstract В наш час, коли здобувачі вищої освіти стають менш мотивовані у навчанні, програма корекції та профілактики порушень мотивації навчальної діяльності допоможе викладачам та здобувачам вищої освіти уникнути таких проблем. У теоретичній частині розкрито поняття мотивації та мотиваційної сфери. У практичній частині викладено результати емпіричного дослідження мотиваційної сфери здобувача вищої освіти; приділено увагу аналізу взаємозв‘язків мотивації афіліації та мотивації досягнення успіху та запропоновано програму профілактики порушення мотивації навчання у здобувачів вищої освіти. Наукова новизна та теоретичне значення дослідження полягають у тому, що поглиблено знання в питанні профілактики порушення мотивації навчальної діяльності у студентської молоді та розроблено програму профілактики таких учнів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject мотивація en_US
dc.subject мотивація навчальної діяльності en_US
dc.subject профілактики порушення мотивації навчання en_US
dc.subject motivation en_US
dc.subject learning motivation en_US
dc.subject prevention of learning motivation decline en_US
dc.title Профілактика порушень мотивації навчальної діяльності у студентської молоді en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 Nowadays, when higher education students become less motivated to learn, the program of correction and prevention of learning motivation decline will help teachers and higher education students to avoid such problems. The theoretical part reveals the concepts of motivation and motivational sphere. The practical part presents the results of an empirical study of the motivational sphere of higher education; attention to the analysis of the relationship between affiliation motivation and motivation to succeed is paid and a program for the prevention of learning motivation decline for higher education students is proposed. The scientific novelty and theoretical significance of the study lie in the fact that the knowledge of the prevention of learning motivation decline of student’s youth was deepened and a program of prevention for such students was developed. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record