IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Організація обліку та контролю доходів і видатків в бюджетних установах (на матеріалах Фінансового відділу Бобровицької районної державної адміністрації)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петрик, О. М.
dc.date.accessioned 2021-03-04T10:55:16Z
dc.date.available 2021-03-04T10:55:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21542
dc.description Петрик, О. М. Організація обліку та контролю доходів і видатків в бюджетних установах (на матеріалах Фінансового відділу Бобровицької районної державної адміністрації) : автореферат магістерської роботи : 071 Облік і оподаткування / О. М. Петрик ; керівник роботи Гнєдіна К. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту. – Чернігів, 2020. – 10 с. en_US
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи - дослідити організації обліку та контролю доходів та видатків бюджетних установ, розглянути на конкретному прикладі стан бухгалтерського обліку суб’єкта державного сектору, надати йому рекомендації, та шляхи їх досягнення для забезпечення оптимізації обліку доходів і видатків. У першому розділі роботи «Теоретичні основи обліку доходів та видатків державних установ» розкрито теоретичні основи обліку доходів та видатків державних установ, розглянуто їх класифікацію, з’ясовано особливості організації обліку та контролю доходів і видатків бюджетних установ, здійснено огляд нормативно-правового забезпечення регулювання організації обліку доходів і видатків у бюджетних установах. У другому розділі роботи «Організація обліку та контролю доходів і видатків Фінансового відділу Бобровицької районної державної адміністрації» розглянуто тенденції та проблеми розвитку бухгалтерського обліку бюджетних установ в Україні, надано фінансово-економічну характеристику, наведено організацію обліку та контролю доходів і видатків, надано характеристику системи бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю, проведено аналіз доходів та видатків фінансового відділу Бобровицької районної державної адміністрації. У третьому розділі роботи «Напрями удосконалення системи організації обліку та видатків Фінансового відділу Бобровицької районної державної адміністрації» надано рекомендації щодо удосконалення системи бухгалтерського обліку в бюджетній установі, запропоновано заходи із вдосконалення бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю доходів та видатків, знайдено напрями підвищення ефективності діяльності бюджетної установи. За результатами дослідження сформульовані висновки, які відповідають поставленим в роботі меті та завданням. Практична цінність кваліфікаційної роботи полягає у заходах, запропонованих для вдосконалення системи бухгалтерського обліку, внутрішнього контролю доходів і видатків Фінансового відділу Бобровицької районної державної адміністрації. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject доходи en_US
dc.subject видатки en_US
dc.subject облік en_US
dc.subject контроль en_US
dc.subject організація en_US
dc.subject бюджетна установа en_US
dc.title Організація обліку та контролю доходів і видатків в бюджетних установах (на матеріалах Фінансового відділу Бобровицької районної державної адміністрації) en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу