IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Шляхи удосконалення організації надання аутсорсингових послуг на прикладі діяльності VTS Group call-center

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коптіль, Т. С.
dc.date.accessioned 2021-03-24T14:33:41Z
dc.date.available 2021-03-24T14:33:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21659
dc.description Коптіль, Т. С. Шляхи удосконалення організації надання аутсорсингових послуг на прикладі діяльності VTS Group call-center : магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Т. С. Коптіль ; керівник роботи Ганєєва Т. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 85 с. en_US
dc.description.abstract Об’єкт дослідження – VTS Group call-center. Предмет дослідження – аутсорсингові послуги компанії. Метою роботи є удосконалити організацію надання аутсорсингових послуг у VTS Group call-center. Завдання дослідження: – дослідити поняття аутсорсингу; – з’ясувати переваги та недоліки запровадження аутсорсингу у підприємницькій діяльності; – оцінити роль та місце аутсорсингу в організації діяльності банків; – дослідити матеріальну базу підприємства з надання послуг аутсорсингу; – проаналізувати особливості роботи персоналу колл-центру; – вивчити організацію системи якості на підприємстві; – ознайомитись з основними конкурентами у сфері надання аутсорсингових послуг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject аутсорсинг en_US
dc.subject асортимент надаваних послуг en_US
dc.subject Call-центр en_US
dc.title Шляхи удосконалення організації надання аутсорсингових послуг на прикладі діяльності VTS Group call-center en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу