Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження - зоотовари та магазин «Бурундук» м. Чернігів. Предмет дослідження - асортимент зоотоварів, організація торгівлі та конкурентоспроможність магазину «Бурундук».
Метою випускної кваліфікаційної роботи є проведення оцінки конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі зоотоварами на прикладі магазину «Бурундук» м. Чернігів.
У першому розділі представлено поняття конкурентоспроможності продукції та підприємства. Обґрунтовано фактори, що мають вплив на конкурентоспроможність. Проаналізовано класифікацію методів оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Наведено алгоритм проведення оцінки конкурентоспроможності товару. Вивчені основні параметри та методи оцінки конкурентоспроможності продукції та підприємства.
У другому розділі подано загальну характеристику магазину «Бурундук». Проаналізовано асортимент зоотоварів за класифікаційними ознаками. Надана оцінка асортименту зоотоварів.
Третій розділ присвячений оцінці економічної ефективності діяльності магазину, його конкурентоспроможності та шляхам підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Коток, В. Ю. Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі зоотоварами на прикладі магазину «Бурундук» м. Чернігів: магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / В. Ю. Коток ; керівник роботи Денисенко Т. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 58 с.