Короткий опис(реферат):
У роботі представлено детальний аналіз ринку електронної торгівлі в Україні. Визначені основні проблеми та перспективи розвитку галуззі. Визначено динаміку розвитку електронної торгівлі в Україні. Визначено особливості відкриття інтернет-магазину з продажу декоративної косметики. Розглянуто стратегічне просування інтернет-магазину. Розглянуто основні інструменти стратегії просування інтернет-магазину. Кваліфікаційна робота містить детальний аналіз ринку декоративної косметики України. Визначено динаміку виробництва декоративної косметики в Україні. Визначено основних конкурентів та переваги та недоліки їх інтернет-магазинів. Наведено результати досліджень потенційної цільової аудиторії. Визначено основні причини, що можуть змусити покупців відмовитися від здійснення купівлі товару. Здійснено оцінку конкурентоспроможності потенційних постачальників декоративної косметики. Розглянуто порядок створення та відкриття інтернет-магазину з продажу декоративної косметики. Розроблено асортимент інтернет-магазину з продажу декоративної косметики. Розроблено проект інтернет-магазину продажу декоративної косметики. Розроблено логотип інтернет-магазину. Розроблено стратегію просування інтернет-магазину. Розроблено порядок використання інструментів стратегії просування. У відповідності з ним розроблено висновки та пропозиції для покращення роботи підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Кубліцька, О. В. Відкриття та розробка стратегії просування інтернет-магазину з продажу декоративної косметики: магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / О. В. Кубліцька ; керівник роботи Соломаха І. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 109 с.