IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю підприємства на ринку молочної продукції (на прикладі ТОВ "Приват-Тим", м. Чернігів)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Половий, Д. В.
dc.date.accessioned 2021-03-25T10:45:57Z
dc.date.available 2021-03-25T10:45:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21665
dc.description Половий, Д. В. Шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю підприємства на ринку молочної продукції (на прикладі ТОВ "Приват-Тим", м. Чернігів) : магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Д. В. Половий ; керівник роботи Іванова Н. В.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 75 с. en_US
dc.description.abstract Об’єкт дослідження - збутова діяльність на підприємстві ТОВ «Приват-Тим». Предмет дослідження - теоретичні, практичні та методичні підходи для удосконалення збутової діяльності на підприємстві ТОВ «Приват-Тим». Метою роботи є удосконалення ефективності збутової діяльності підприємства ТОВ «Приват-Тим». Методи дослідження: функціональні та системні підходи, статистичні, аналітичні та графічні методи, метод формування таблиць та метод математично-економічного прогнозування та моделювання. Прибуток є кінцевим результатом і основним мотивом підприємницької діяльності, а його обсяги залежать від збутової діяльності підприємства. Удосконалення збутової діяльності підприємства є головним фактором покращення та збереження позиції підприємства на ринку, створення кращого іміджу підприємства у покупців та здорової конкуренції с іншими компаніями. В Розділі 1 досліджуються теоретичні основи збутової діяльності на підприємстві. В Розділі 2 наводиться загальна характеристика підприємства та проводиться аналіз його асортименту, основних фінансових показників та збутової діяльності. В Розділі 3 досліджуються шляхи удосконалення збутової діяльності підприємства, проводиться оцінка доцільності впровадження запропонованих заходів та розраховуються витрати які пов’язані з ними. Також проводиться аналіз ефективності впровадження запропонованих заходів по вдосконаленню збуту на підприємстві. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject прибуток en_US
dc.subject витрати en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject вдосконалення en_US
dc.subject збутова діяльність en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject profit en_US
dc.subject expenses en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject improvement en_US
dc.subject sales activity en_US
dc.title Шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю підприємства на ринку молочної продукції (на прикладі ТОВ "Приват-Тим", м. Чернігів) en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of research - sales activities at the company "Privat-Team". The subject of research - theoretical, practical and methodological approaches to improve sales activities at the company LLC "Privat-Team". The purpose of the work is to improve the efficiency of sales activities of the company LLC "Privat-Team". Research methods: functional and system approaches, statistical, analytical and graphical methods, method of table formation and method of mathematical and economic forecasting and modeling. Profit is the end result and the main motive of entrepreneurial activity, and its volume depends on the sales activities of the enterprise. Improving the sales activities of the company is the main factor in improving and maintaining the company's position in the market, creating a better image of the company to customers and healthy competition with other companies. Section 1 examines the theoretical foundations of sales activities at the enterprise. Section 2 provides a general description of the enterprise and analyzes its range, key financial indicators and sales activities. Section 3 explores ways to improve the sales activities of the enterprise, assesses the feasibility of implementing the proposed measures and calculates the costs associated with them. An analysis of the effectiveness of the implementation of the proposed measures to improve sales at the enterprise is also carried out. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record