Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження - використання інтернет-технологій в діяльності торговельного підприємства, в якості одного із напрямів підвищення його конкурентоспроможності.
Предмет дослідження - розвиток інтернет-технологій на підприємствах.
Метою роботи є аналіз інтернет-технологій та визначення його в якості одного із напрямків підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства.
Методи дослідження - метод порівняльного аналізу та метод логічного узагальнення, системно-структурний аналіз (при огляді теоретичних питань дипломної роботи); аналітичний метод та метод порівняльного аналізу (під час аналізу діяльності досліджуваного підприємства); багатофакторний аналіз, індексний метод та метод угруповань(при розробці шляхів вдосконалення напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства).
В першому розділі дипломної роботи описуються теоретичні основи визначення конкурентоспроможності та інтернет-технологій, а також їх значення в діяльності торговельного підприємства.
В другому розділі досліджується практика забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства.
В третьому розділі наводяться шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства та використання інтернет-технологій.
Суть розробки, основні результати:
Іваненко, І. А. Застосування інтернет-технологій як напрям підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства (на прикладі компанії ТОВ «АТБ-маркет»): магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / І. А. Іваненко; керівник роботи Соломаха І. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 83 с.