Короткий опис(реферат):
У статті окреслено необхідність створення дієвих управлінських підходів до забезпечення розвитку брендинго-
вого середовища, зокрема формування ритейл-брендингу як необхідної маркетингової складової з метою ефективно-
го функціонування багатогранних сфер і видів економічної діяльності в умовах посилення процесу цифровізації і
трансформаційних змін у межах територіальної економічної системи. Акцентовано увагу на взаємозумовленості
та взаємозв’язку між результативністю функціонування галузей економіки і впровадженням цифрових
комп’ютерних технологій та формування інтернет-економіки загалом. Зумовлюється пошук механізму впрова-
дження цифрових комунікаційних технологій у напрямі підвищення результативності управлінського процесу у пріо-
ритетних сферах національної економіки і, зокрема, сфери аграрного бізнесу як вагомої складової продовольчої без-
пеки країни та її регіонів. Зазначено, що доступ до публічної інформації, глобалізація, оцифрування даних, що
поступово проникають в українську економіку, мають позитивний соціальний характер. Обґрунтовано потребу
окреслення управлінських підходів до створення ефективної системи організації конкурентоспроможного бізнес-
середовища з метою ефективного функціонування економіки країни та її регіонів. Доповнюючим елементом форму-
вання результативного управлінського процесу повинно бути спрямування зусиль і поєднання інтересів державних
органів влади, органів самоврядування, суб’єктів господарювання і бізнес структур у посиленні цифровізації та
впровадженні цифрових комунікаційних технологій у багатогранних сферах і видах економічної діяльності в межах
територіальної економічної системи. Доцільним є акцентувати увагу на формування ритейл-брендингу, який в умо-
вах цифрової трансформації є необхідною складовою маркетингової діяльності в жорстких умовах конкурентної
боротьби між виробниками продукції за увагу споживача
Суть розробки, основні результати:
Газуда, М. В. Управління розвитком ритейл-брендингу в умовах цифровізації економіки / М. В. Газуда, М. Р. Стеців // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 4(24). - С. 26-33.