IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Дизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможності

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єфременкова, Н. А.
dc.date.accessioned 2021-04-21T12:07:03Z
dc.date.available 2021-04-21T12:07:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21907
dc.description Єфременкова, Н. Дизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможності / Н. Єфременкова // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 3(23). - С. 142-148. en_US
dc.description.abstract У статті визначено важливість пошуку в сучасному світі чинників підвищення ефективності бізнесу, зазначено роль дизайн-менеджменту як об’єднуючого елементу для дизайну, дизайн-мислення, бренд-менеджменту, технологій, конкурентних стратегій. Підкреслено первинність споживчих уподобань, урахування комплексу споживних властивостей у процесі створення продукту та досягнення успіху в бізнес-процесах. Зазначено важливий зв’язок орієнтованості структур бізнесу на людину та методу дизайн-мислення, який використовує логіку та емоції, поєднує в собі раціональний підхід та креативність, забезпечує інтуїтивний, імпровізаційний підхід до потреб людини. Підкреслено також тісний зв’язок дизайнерської діяльності з маркетингом та менеджментом у сфері просування товарів на ринку та досягнення успіху компаніями внаслідок співпраці. Зазначено необхідність підкріплення бренда, створеного дизайнерами, управлінською діяльністю. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 3(23)
dc.subject дизайн en_US
dc.subject дизайн-мислення en_US
dc.subject дизайн-менеджмент en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject споживні властивості en_US
dc.subject дизайн-мышление en_US
dc.subject потребительские свойства en_US
dc.subject design en_US
dc.subject design thinking en_US
dc.subject design management en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject product properties en_US
dc.title Дизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможності en_US
dc.title.alternative Дизайн-менеджмент как инструмент повышения конкурентоспособности en_US
dc.title.alternative Design management as a method to increase competiveness en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье рассматривается важность поиска в современном мире факторов повышения эффективности бизнеса, подчеркнута роль дизайн-менеджмента как объединяющего элемента для дизайна, дизайн-мышления, бренд- менеджмента, технологий, конкурентных стратегий. Подчеркнута первичность потребительских предпочтений, учет комплекса потребительский свойств в процессе создания продукта, и достижения успеха в бизнес-процессах. Рассматривается важная связь направленности структур бизнеса в сторону потребностей человека и метода дизайн-мышления, который использует логику и эмоции, объединяет в себе рациональный креативный подход, обеспечивает интуитивный, импровизационный подход к потребностям человека. Рассматривается также тесная связь дизайнерской деятельности с маркетингом и менеджментом в сфере продвижения товаров на рынке и достижения успеха компаниями в результате сотрудничества. Подчеркнута необходимость подкрепления бренда, созданного дизайнерами, управленческой деятельностью. en_US
dc.description.abstractalt2 The article covers the importance of search for factors to increase business efficiency, highlighted the role of design management as a uniting element for design, design thinking, brand management, technology, market strategies. Underlined originality of consumers’ preferences, considerations for complex of product qualities in the product development process in order to achieve successful business processes. Highlighted important link between business process orientation towards individuals and design thinking, taking into account logic and emotions, combination of rational approach and creativity, intuitive approach to define consumers demand. Also underlined close connection between design process and marketing, sales promotion and so, achieving overall company success. Clarified importance of management focus to support branding. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу