dc.contributor.author |
Птащенко, О. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-05-17T08:28:09Z |
|
dc.date.available |
2021-05-17T08:28:09Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22196 |
|
dc.description |
Птащенко, О. В. Особливості маркетингу високих технологій в умовах глобалізації / О. В. Птащенко // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 40-45. |
en_US |
dc.description.abstract |
В роботі проведений аналіз основних складових маркетингу високих технологій. Сутність маркетингової діяльності на підприємстві, що займається розробкою та випуском високотехнологічної продукції помітно відрізняється від інших видів маркетингу через існування важливих особливостей високотехнологічних ринків та високотехнологічного підприємництва. Це, в свою чергу, висуває спеціальні вимоги до управління маркетингом як бізнес-функцією на високотехнологічному підприємстві, оскільки загальновизнано, що стан та тенденції, які спостерігаються в маркетинговому середовищі компанії, мають значний вплив на практики та способи керування маркетингом в ній.
Поглиблення маркетингової діяльності міжнародного розподілу праці та впровадження нових технологій створили можливості для просторового (територіального) роз'єднання окремих виробничих процесів. Сьогодні із національного процес виробництва перетворюється на інтернаціональний, міжнародний. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9) |
|
dc.title |
Особливості маркетингу високих технологій в умовах глобалізації |
en_US |
dc.title.alternative |
Особенности маркетинга високих технологій в условиях глобализации |
en_US |
dc.title.alternative |
Features of high technologies marketing in globalization conditions |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В работе проведен анализ основных составляющих маркетинга высоких технологий. Сущность маркетинговой деятельности на предприятии, занимающемся разработкой и выпуском высокотехнологичной продукции заметно отличается от других видов маркетинга из-за существования важных особенностей высокотехнологичных рынков и высокотехнологичного предпринимательства. Это, в свою очередь, выдвигает специальные требования к управлению маркетингом бизнес-функцией на высокотехнологичном предприятии, поскольку общепризнанно, что состояние и тенденции, которые наблюдаются в маркетинговой среде компании, оказывают значительное влияние на практики и способы управления маркетингом в ней.
Углубление маркетинговой деятельности международного разделения труда и внедрение новых технологий создали возможности для пространственного (территориального) разъединение отдельных производственных процессов. Сегодня из национального процесс производства превращается в интернациональный, международный. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The paper analyzes the main components of high technology marketing. The essence of marketing activity in an enterprise engaged in the development and production of high-tech products is significantly different from other types of marketing due to the existence of important high-tech markets features and high-tech business. This, in turn, introduces special requirements for managing marketing as a business function at a high-tech enterprise, since it is widely acknowledged that the state and trends observed in the marketing environment of the company have a significant impact on practices and ways of managing marketing in it.
The deepening of the marketing activities of the international division of labor and the introduction of new technologies have created opportunities for spatial (territorial) separation of individual production processes. Today, the national production process turns into an international one. |
en_US |