Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промислових підприємств. Формування ери інформаційного суспільства забезпечує перебудову в прийнятті управлінських рішень для керівництва підприємств. Стабільне функціонування на ринку неможливе без узгоджених та поступових маркетингових дій. За таких умов все більш актуальним стає питання вирішення задач отримання, збору, накопичення, аналізу, упорядкування та раціонального використання значного обсягу оперативної і достовірної інформації для прийняття рішень, пов'язаних з різними функціями маркетингу. Визначено можливості впровадження сучасних інформаційних технологій у маркетингову та іншу господарську діяльність.
Суть розробки, основні результати:
Родіонов, С. О. Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства / С. О. Родіонов, В. В. Чепела, Є. С. Морозова // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 46-50.