IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Принципи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Афанасьєва, О. М.
dc.contributor.author Кошарна, В. В.
dc.contributor.author Гаража, Г. А.
dc.date.accessioned 2021-05-17T11:55:44Z
dc.date.available 2021-05-17T11:55:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22205
dc.description Афанасьєва, О. М. Принципи використання сучасних інформаційно-комунакаційних технологій у навчальних закладах / О. М. Афанасьєва, В. В. Кошарна, Г. А. Гаража // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 63-66. en_US
dc.description.abstract В роботі розглянуто основні особливості використання інформаційного інтрументарію при просуванні освітнього бренду на ринку. Подано докладний опис складових маркетингу освіти, які доцільно використовувати вищому навчальному закладу для підтримки своєї конкурентоспроможності на ринку надання освітніх послуг. Розглянуто основні комунікаційні інструменти, які доцільно використовувати освітнім закладам для просування свої послуг. Засоби масової комунікації забезпечують сучасним освітнім закладам можливість публічно представляти свої позиції, знаходити та об’єднувати однодумців, чітко формулювати та представляти в громадській думці свої інтереси, залучати абітурієнтів, меценатів, спонсорів. Створення іміджу освітнього закладу націлюється на те, щоб представники як зовнішніх, так і внутрішніх груп громадськості побачили в образі вищого навчального закладу ті якості, якими мав би володіти ідеальний ЗВО. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9)
dc.subject маркетинг освіти en_US
dc.subject освітні бренди en_US
dc.subject інформаційні технології en_US
dc.subject інформаційні технології в освіті en_US
dc.subject освітні комунікації en_US
dc.subject інноваційний маркетинг освіти en_US
dc.subject маркетинг образования en_US
dc.subject образовательные бренды en_US
dc.subject информационные технологии en_US
dc.subject информационные технологии в образовании en_US
dc.subject образовательные коммуникации en_US
dc.subject инновационный маркетинг образования en_US
dc.title Принципи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах en_US
dc.title.alternative Principles of modern information and communication technologies in teaching staff en_US
dc.title.alternative Принципы современных информационно-коммуникацийних технологий в учебных заведениях en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В работе рассмотрены основные особенности использования информационного инструментария при продвижении образовательного бренда на рынке. Подано описание составляющих маркетинга образования, которые целесообразно использовать высшему учебному заведению для поддержания своей конкурентоспособности на рынке предоставления образовательных услуг. Рассмотрены основные коммуникационные инструменты, которые целесообразно использовать образовательным учреждениям для продвижения своих услуг. Средства массовой коммуникации обеспечивают современным образовательным учреждениям возможность публично представлять свои позиции, находить и объединять единомышленников, четко формулировать и представлять в общественном мнении свои интересы, привлекать абитуриентов, меценатов, спонсоров. Создание имиджа образовательного учреждения нацеливается на то, чтобы представители как внешних, так и внутренних групп общественности увидели в образе высшего учебного заведения те качества, которыми должен обладать идеальный университет. en_US
dc.description.abstractalt2 The main features of the use of information tools in promoting the educational brand in the market are considered in the paper. A detailed description of education marketing components, which are expedient to use at a higher educational institution in order to maintain its competitiveness in the market of providing educational services is presented. The main communication tools, which are expedient to use educational institutions to promote their services are considered. Mass media provide modern educational institutions with the opportunity to publicly represent their positions, find and unite their associates, clearly formulate and represent their interests in public opinion, attract entrants, sponsors, sponsors. Creating an image of an educational institution aims to ensure that representatives of both external and internal groups of the public see in the image of a higher education institution those qualities that an ideal university should have. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу