Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Афанасьєва, О. М. | |
dc.contributor.author | Кошарна, В. В. | |
dc.contributor.author | Гаража, Г. А. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-17T11:55:44Z | |
dc.date.available | 2021-05-17T11:55:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/22205 | |
dc.description | Афанасьєва, О. М. Принципи використання сучасних інформаційно-комунакаційних технологій у навчальних закладах / О. М. Афанасьєва, В. В. Кошарна, Г. А. Гаража // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 63-66. | en_US |
dc.description.abstract | В роботі розглянуто основні особливості використання інформаційного інтрументарію при просуванні освітнього бренду на ринку. Подано докладний опис складових маркетингу освіти, які доцільно використовувати вищому навчальному закладу для підтримки своєї конкурентоспроможності на ринку надання освітніх послуг. Розглянуто основні комунікаційні інструменти, які доцільно використовувати освітнім закладам для просування свої послуг. Засоби масової комунікації забезпечують сучасним освітнім закладам можливість публічно представляти свої позиції, знаходити та об’єднувати однодумців, чітко формулювати та представляти в громадській думці свої інтереси, залучати абітурієнтів, меценатів, спонсорів. Створення іміджу освітнього закладу націлюється на те, щоб представники як зовнішніх, так і внутрішніх груп громадськості побачили в образі вищого навчального закладу ті якості, якими мав би володіти ідеальний ЗВО. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9) | |
dc.subject | маркетинг освіти | en_US |
dc.subject | освітні бренди | en_US |
dc.subject | інформаційні технології | en_US |
dc.subject | інформаційні технології в освіті | en_US |
dc.subject | освітні комунікації | en_US |
dc.subject | інноваційний маркетинг освіти | en_US |
dc.subject | маркетинг образования | en_US |
dc.subject | образовательные бренды | en_US |
dc.subject | информационные технологии | en_US |
dc.subject | информационные технологии в образовании | en_US |
dc.subject | образовательные коммуникации | en_US |
dc.subject | инновационный маркетинг образования | en_US |
dc.title | Принципи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах | en_US |
dc.title.alternative | Principles of modern information and communication technologies in teaching staff | en_US |
dc.title.alternative | Принципы современных информационно-коммуникацийних технологий в учебных заведениях | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | В работе рассмотрены основные особенности использования информационного инструментария при продвижении образовательного бренда на рынке. Подано описание составляющих маркетинга образования, которые целесообразно использовать высшему учебному заведению для поддержания своей конкурентоспособности на рынке предоставления образовательных услуг. Рассмотрены основные коммуникационные инструменты, которые целесообразно использовать образовательным учреждениям для продвижения своих услуг. Средства массовой коммуникации обеспечивают современным образовательным учреждениям возможность публично представлять свои позиции, находить и объединять единомышленников, четко формулировать и представлять в общественном мнении свои интересы, привлекать абитуриентов, меценатов, спонсоров. Создание имиджа образовательного учреждения нацеливается на то, чтобы представители как внешних, так и внутренних групп общественности увидели в образе высшего учебного заведения те качества, которыми должен обладать идеальный университет. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | The main features of the use of information tools in promoting the educational brand in the market are considered in the paper. A detailed description of education marketing components, which are expedient to use at a higher educational institution in order to maintain its competitiveness in the market of providing educational services is presented. The main communication tools, which are expedient to use educational institutions to promote their services are considered. Mass media provide modern educational institutions with the opportunity to publicly represent their positions, find and unite their associates, clearly formulate and represent their interests in public opinion, attract entrants, sponsors, sponsors. Creating an image of an educational institution aims to ensure that representatives of both external and internal groups of the public see in the image of a higher education institution those qualities that an ideal university should have. | en_US |