dc.contributor.author |
Зима, О. Г.
|
|
dc.contributor.author |
Кущ, Я. М.
|
|
dc.contributor.author |
Архипова, Д. Є.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-05-17T12:10:04Z |
|
dc.date.available |
2021-05-17T12:10:04Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22206 |
|
dc.description |
Зима, О. Г. Інноваційні бізнес-ідеї в системі управління підприємства в умовах глобалізації / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 67-72. |
en_US |
dc.description.abstract |
Актуальність даної статті полягає в тому, що в ній проведено аналіз впливу особливостей психології реклами і PR на забезпечення ефективності побудови сучасних маркетингових комунікацій. Розглянуто теоретичні основи значення психічних процесів в рекламній і PR діяльності, представлені основні статистичні показники, що характеризують ступінь залежності ефективності маркетингової політики сучасної організації від психологічних факторів поведінки споживачів.
У статті розглядається механізм, який являє собою взаємодію реклами і PR, спрямоване на досягнення єдиного результату реалізацію товару або послуги і формування бажаного громадської думки про діяльність тієї чи іншої компанії.
В результаті вивчення цієї теми виявлені основні чинники в функціональному елементі механізму взаємодії реклами та PR, які вказують на пряму залежність економічної ефективності роботи даного механізму від ефективності психологічного впливу окремих засобів реклами на свідомість людини.
Розглянуто основні методи, інструменти та технології для забезпечення позитивних результатів функціонування системи сучасних маркетингових комунікацій і усунення недоліків у формуванні політики організацій в сфері реклами і PR.
Результати дослідження можуть бути використані керівниками організацій для підвищення ефективності маркетингової політики. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9) |
|
dc.subject |
PR |
en_US |
dc.subject |
зв'язки з громадськістю |
en_US |
dc.subject |
психологія реклами та PR |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
маркетингова політика |
en_US |
dc.subject |
взаємодія реклами і PR |
en_US |
dc.subject |
психологія мотивацій |
en_US |
dc.subject |
психологічна ефективність |
en_US |
dc.subject |
соціальний імідж |
en_US |
dc.subject |
связи с общественностью |
en_US |
dc.subject |
психология рекламы и PR |
en_US |
dc.subject |
маркетинговые коммуникации |
en_US |
dc.subject |
маркетинговая политика |
en_US |
dc.subject |
взаимодействие рекламы и PR |
en_US |
dc.subject |
психология мотивации |
en_US |
dc.subject |
психологическая эффективность |
en_US |
dc.subject |
социальный имидж |
en_US |
dc.subject |
public relations |
en_US |
dc.subject |
psychology of advertising and PR |
en_US |
dc.subject |
marketing communications |
en_US |
dc.subject |
marketing policy |
en_US |
dc.subject |
interaction of advertising and PR |
en_US |
dc.subject |
psychology of motivation |
en_US |
dc.subject |
psychological effectiveness |
en_US |
dc.subject |
social image |
en_US |
dc.title |
Роль і значення психології реклами в практиці побудови сучасних маркетингових комунікацій |
en_US |
dc.title.alternative |
Роль и значение психологии рекламы и PR в практике построения современных маркетинговых коммуникаций |
en_US |
dc.title.alternative |
The role and importance of psychology of advertising and PR іn practice of building modern marketing communications |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Актуальность данной статьи заключается в том, что в ней проведен анализ влияния особенностей психологии рекламы и PR на обеспечение эффективности построения современных маркетинговых коммуникаций. Рассмотрены теоретические основы значение психических процессов в рекламной и PR деятельности, представлены основные статистические показатели, характеризующие степень зависимости эффективности маркетинговой политики современной организации от психологических факторов поведения потребителей.
В статье рассматривается механизм, который представляет собой взаимодействие рекламы и PR, направленное на достижение единого результата реализации товара или услуги и формирование желаемого общественного мнения о деятельности той или иной компании.
В результате изучения этой темы выявлены основные факторы в функциональном элементе механизма взаимодействия рекламы и PR, которые указывают на прямую зависимость экономической эффективности работы данного механизма от эффективности психологического воздействия отдельных средств рекламы на сознание человека.
Рассмотрены основные методы, инструменты и технологии для обеспечения положительных результатов функционирования системы современных маркетинговых коммуникаций и устранения недостатков в формировании политики организаций в сфере рекламы и PR.
Результаты исследования могут быть использованы руководителями организаций для повышения эффективности маркетинговой политики. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The relevance of this article lies in the fact that it analyzed the impact of the features of the psychology of advertising and PR on ensuring the effectiveness of building modern marketing communications. The theoretical bases of the importance of mental processes in advertising and PR activities are considered, the main statistical indicators characterizing the degree of dependence of the effectiveness of the marketing policy of a modern organization on the psychological factors of consumer behavior are presented.
The article discusses the mechanism that is the interaction of advertising and PR, aimed at achieving a single result of the sale of goods or services and the formation of the desired public opinion about the activities of a company.
As a result of the study of this topic, the main factors in the functional element of the mechanism of interaction between advertising and PR are revealed, which indicate the direct dependence of the economic efficiency of this mechanism on the effectiveness of the psychological impact of certain advertising media on human consciousness.
The main methods, tools and technologies for ensuring the positive results of the functioning of the system of modern marketing communications and eliminating deficiencies in the formation of organizations' policies in the field of advertising and PR are considered.
The results of the study can be used by leaders of organizations to improve the effectiveness of marketing policy. |
en_US |