IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Роль і значення психології реклами в практиці побудови сучасних маркетингових комунікацій

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зима, О. Г.
dc.contributor.author Кущ, Я. М.
dc.contributor.author Архипова, Д. Є.
dc.date.accessioned 2021-05-17T12:10:04Z
dc.date.available 2021-05-17T12:10:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22206
dc.description Зима, О. Г. Інноваційні бізнес-ідеї в системі управління підприємства в умовах глобалізації / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 67-72. en_US
dc.description.abstract Актуальність даної статті полягає в тому, що в ній проведено аналіз впливу особливостей психології реклами і PR на забезпечення ефективності побудови сучасних маркетингових комунікацій. Розглянуто теоретичні основи значення психічних процесів в рекламній і PR діяльності, представлені основні статистичні показники, що характеризують ступінь залежності ефективності маркетингової політики сучасної організації від психологічних факторів поведінки споживачів. У статті розглядається механізм, який являє собою взаємодію реклами і PR, спрямоване на досягнення єдиного результату реалізацію товару або послуги і формування бажаного громадської думки про діяльність тієї чи іншої компанії. В результаті вивчення цієї теми виявлені основні чинники в функціональному елементі механізму взаємодії реклами та PR, які вказують на пряму залежність економічної ефективності роботи даного механізму від ефективності психологічного впливу окремих засобів реклами на свідомість людини. Розглянуто основні методи, інструменти та технології для забезпечення позитивних результатів функціонування системи сучасних маркетингових комунікацій і усунення недоліків у формуванні політики організацій в сфері реклами і PR. Результати дослідження можуть бути використані керівниками організацій для підвищення ефективності маркетингової політики. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9)
dc.subject PR en_US
dc.subject зв'язки з громадськістю en_US
dc.subject психологія реклами та PR en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject маркетингова політика en_US
dc.subject взаємодія реклами і PR en_US
dc.subject психологія мотивацій en_US
dc.subject психологічна ефективність en_US
dc.subject соціальний імідж en_US
dc.subject связи с общественностью en_US
dc.subject психология рекламы и PR en_US
dc.subject маркетинговые коммуникации en_US
dc.subject маркетинговая политика en_US
dc.subject взаимодействие рекламы и PR en_US
dc.subject психология мотивации en_US
dc.subject психологическая эффективность en_US
dc.subject социальный имидж en_US
dc.subject public relations en_US
dc.subject psychology of advertising and PR en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject marketing policy en_US
dc.subject interaction of advertising and PR en_US
dc.subject psychology of motivation en_US
dc.subject psychological effectiveness en_US
dc.subject social image en_US
dc.title Роль і значення психології реклами в практиці побудови сучасних маркетингових комунікацій en_US
dc.title.alternative Роль и значение психологии рекламы и PR в практике построения современных маркетинговых коммуникаций en_US
dc.title.alternative The role and importance of psychology of advertising and PR іn practice of building modern marketing communications en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Актуальность данной статьи заключается в том, что в ней проведен анализ влияния особенностей психологии рекламы и PR на обеспечение эффективности построения современных маркетинговых коммуникаций. Рассмотрены теоретические основы значение психических процессов в рекламной и PR деятельности, представлены основные статистические показатели, характеризующие степень зависимости эффективности маркетинговой политики современной организации от психологических факторов поведения потребителей. В статье рассматривается механизм, который представляет собой взаимодействие рекламы и PR, направленное на достижение единого результата реализации товара или услуги и формирование желаемого общественного мнения о деятельности той или иной компании. В результате изучения этой темы выявлены основные факторы в функциональном элементе механизма взаимодействия рекламы и PR, которые указывают на прямую зависимость экономической эффективности работы данного механизма от эффективности психологического воздействия отдельных средств рекламы на сознание человека. Рассмотрены основные методы, инструменты и технологии для обеспечения положительных результатов функционирования системы современных маркетинговых коммуникаций и устранения недостатков в формировании политики организаций в сфере рекламы и PR. Результаты исследования могут быть использованы руководителями организаций для повышения эффективности маркетинговой политики. en_US
dc.description.abstractalt2 The relevance of this article lies in the fact that it analyzed the impact of the features of the psychology of advertising and PR on ensuring the effectiveness of building modern marketing communications. The theoretical bases of the importance of mental processes in advertising and PR activities are considered, the main statistical indicators characterizing the degree of dependence of the effectiveness of the marketing policy of a modern organization on the psychological factors of consumer behavior are presented. The article discusses the mechanism that is the interaction of advertising and PR, aimed at achieving a single result of the sale of goods or services and the formation of the desired public opinion about the activities of a company. As a result of the study of this topic, the main factors in the functional element of the mechanism of interaction between advertising and PR are revealed, which indicate the direct dependence of the economic efficiency of this mechanism on the effectiveness of the psychological impact of certain advertising media on human consciousness. The main methods, tools and technologies for ensuring the positive results of the functioning of the system of modern marketing communications and eliminating deficiencies in the formation of organizations' policies in the field of advertising and PR are considered. The results of the study can be used by leaders of organizations to improve the effectiveness of marketing policy. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу