IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Особливості створення бренду підприємства

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Салюк, А. П.
dc.date.accessioned 2021-05-17T12:34:27Z
dc.date.available 2021-05-17T12:34:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22208
dc.description Салюк, А. П. Особливості створення бренду підприємства / А. П. Салюк // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 78-81. en_US
dc.description.abstract В роботі розглянуто основні особливості формування та просування бренда підприємства, визначено основні маркетингові інструменти необхідні для становлення та просування бренду на ринку. Перевагами поданої послідовності етапів є тісне поєднання процесу формування бренда з процесом створення нового продукту, а також значна деталізація дій щодо виявлення незадоволених потреб на ринку та генерації ідей нового товару і визначення сутності бренда, що створюється та виводиться на ринок. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9)
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject брендінг en_US
dc.subject формування бренда en_US
dc.subject торгова марка en_US
dc.subject маркетинговые инструменты en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.subject формирования бренда en_US
dc.subject торговая марка en_US
dc.subject мarketing tools en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject branding en_US
dc.subject brand creating en_US
dc.subject trade mark en_US
dc.title Особливості створення бренду підприємства en_US
dc.title.alternative Особенности создания бренда компании en_US
dc.title.alternative Features of enterprise brand creation en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В работе рассмотрены основные особенности формирования и продвижения бренда предприятия, определены основные маркетинговые инструменты, необходимые для становления и продвижения бренда на рынке. Преимуществами представленной последовательности этапов является тесное сочетание процесса формирования бренда с процессом создания нового продукта, а также значительная детализация действий по выявлению неудовлетворенных потребностей на рынке и генерации идей нового товара и определение сущности бренда, создается и выводится на рынок. en_US
dc.description.abstractalt2 The main features of the enterprise brand formation and promotion are considered in the work; the main marketing tools are defined for the brand formation and promotion on the market. The advantages of the given sequence of stages are the close combination of the process of forming a brand with the process of creating a new product, as well as a significant amount of action to identify unmet needs in the market and generate ideas for a new product and identify the essence of the brand that is created and displayed on the market. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record