dc.contributor.author |
Дибчук, Л. В.
|
|
dc.contributor.author |
Добровольська, К. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-05-17T13:03:47Z |
|
dc.date.available |
2021-05-17T13:03:47Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22212 |
|
dc.description |
Дибчук, Л. В. Система бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємств / Л. В. Дибчук, К. А. Добровольська // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 100-108. |
en_US |
dc.description.abstract |
статті розглянуто систему бренд-маркетингових комунікацій як важливого інструменту в просуванні брендів торговельних підприємств. Проведено аналіз впливу рекламної діяльності на розвиток брендів і з’ясовано, що система комунікацій бренд-менеджменту є однією з найголовніших функціональних складових процесу брендингу. Доведено, що дієвим інструментарієм загальної системи бренд-менеджменту є сукупність бренд-маркетингових комунікацій, комплексом взаємопов'язаних елементів, де вплив одного інструменту підсилює дію інших, що забезпечує ефективність всієї сукупності. Виявлено, що бренд-маркетингові комунікації мають базуватися на визначеному типі ринку, певній стратегії просування, характері бренду, результатах аналізу цільової аудиторії, а також враховувати архітектуру бренду. Авторами вказано на важливість використання безпосередньої реалізації бренд-маркетингових комунікацій через рекламу, пропаганду, піар, стимулювання збуту, стимулювання споживачів, спонсорство, особистий продаж, сейлз промоушн (sales promotion), прямий маркетинг. Подальші дослідження будуть спрямовані на детальне вивчення системи бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємств за допомогою цифрового маркетингу. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9) |
|
dc.subject |
бренд-маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
дистрибуція |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
стимулювання збуту |
en_US |
dc.subject |
PR |
en_US |
dc.subject |
SMM |
en_US |
dc.subject |
SEO |
en_US |
dc.subject |
бренд-маркетинговые коммуникации |
en_US |
dc.subject |
дистрибуция |
en_US |
dc.subject |
стимулирование сбыта |
en_US |
dc.subject |
brand marketing communication |
en_US |
dc.subject |
distribution |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.subject |
sales promotion |
en_US |
dc.title |
Система бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємств |
en_US |
dc.title.alternative |
Система бренд-маркетинговых коммуникаций в продвижении бренда торговых компаний |
en_US |
dc.title.alternative |
Brand marketing communication system in promoting the brands of trading companies |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В статье рассмотрена система бренд-маркетинговых коммуникаций как важного инструмента в продвижении брендов торговых предприятий. Проведен анализ влияния рекламной деятельности на развитие брендов и выяснено, что система коммуникаций бренд-менеджмента является одной из главных функциональных составляющих процесса брендинга. Доказано, что действенным инструментарием общей системы бренд-менеджмента является совокупность бренд-маркетинговых коммуникаций, комплексом взаимосвязанных элементов, где влияние одного инструмента усиливает действие других, обеспечивает эффективность всей совокупности. Выявлено, что бренд-маркетинговые коммуникации должны базироваться на определенном типе рынка, определенной стратегии продвижения, характер бренда, результатах анализа целевой аудитории, а также учитывать архитектуру бренда. Авторами указано на важность использования непосредственной реализации бренд-маркетинговых коммуникаций через рекламу, пропаганду, пиар, стимулирования сбыта, стимулирование потребителей, спонсорство, личная продажа, сейлз промоушн (sales promotion), прямой маркетинг. Дальнейшие исследования будут направлены на детальное изучение системы бренд-маркетинговых коммуникаций в продвижении брендов торговых предприятий с помощью цифрового маркетинга. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
In the article the system of brand marketing communications is considered as an important instrument in advancement of brands of trade enterprises. The analysis of influence of advertisement activity on development of brands is conducted and it is found out, that the system of communications of brand management is one of the most important functional constituents of branding process. It is well-proven that the effective tool of the general system of brand management is totality of brand marketing communications, where influence of one instrument strengthens an action other, that provides efficiency of all totality the complex of interconnected elements. It is educed that must be based the brand marketing of communication on the certain type of market, certain strategy of advancement, character of brand, results of analysis of target audience, and also to take into account architecture of brand. It is indicated authors on importance of the use of direct realization of brand marketing communications through an advertisement, propaganda, sales, stimulation of consumers promotion, sponsion, personal sale, sales promotion, direct response marketing. Further researches will be sent to the detailed study of the system of brand marketing communications in advancement of brands of trade enterprises by means of the digital marketing. |
en_US |