Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бебко, С. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-06-08T11:19:45Z | |
dc.date.available | 2021-06-08T11:19:45Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/22452 | |
dc.description | Бебко, С. В. Інтернаціоналізація та кооперація системи вищої освіти України в умовах глобальних викликів / С. В. Бебко // Науковий вісник Полісся. - 2020. - № 2 (21). - С. 28-38. | en_US |
dc.description.abstract | Сучасна вища освіта відіграє вагому роль у сприянні мобільності, зокрема молоді, впровадженню інновацій, економічному зростанні, капіталізації людського потенціалу. За умов нестабільності та жорстких викликів сьогодення ще більше зростає потреба у зміцненні партнерських відносин між закладами вищої освіти як на національному, так й на міжнародному рівнях, провадженні спільної освітньої політики, прогнозуванні та плануванні діяльності з метою сталості розвитку та зміцнення конкурентних позицій на ринку освітніх послуг. Окреслене актуалізує необхідність теоретико-методологічного переосмислення особливостей нових форм та підходів до забезпечення ефективності процесів інтернаціоналізації вищої освіти України та кооперації партнерських закладів, які повинні стати дієвими механізмами досягнення сформульованих цілей та розв’язання складних задач, зокрема доступності освіти, якості та ефективності, капіталізації людського потенціалу. Крім того, з початком карантинних заходів значні зміни відбуваються по напрямку інтернаціоналізації вищої освіти Доведено, що інтернаціоналізація та кооперація у вищій освіті, міжнародне навчання, у тому числі спільне онлайн навчання, стажування, студентська мобільність як інструменти взаємодії мають значний потенціал для включення значної кількості людей у міжкультурне навчання у глобальному масштабі. Потреба у ефективній інтернаціоналізації пов’язана зі значними можливостями для університетів при обмежених ресурсах для реалізації намірів. Знаходженню компромісу сприятиме транснаціональна співпраця, партнерство як у межах країни так й на міжнародному рівні, а основними рисами інтернаціоналізації мають стати сталість, міждисциплінарність, креативність, відкритість. Досягнення цих компонент матиме позитивний ефект не тільки для сектору вищої освіти, а й для суспільства вцілому. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник Полісся;№ 2 (21) | |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | інституції | en_US |
dc.subject | онлайн-освіта | en_US |
dc.subject | віртуальна мобільність | en_US |
dc.subject | глобальні виклики | en_US |
dc.subject | інтернаціоналізація | en_US |
dc.subject | кооперація | en_US |
dc.subject | пандемія | en_US |
dc.subject | принципи | en_US |
dc.subject | напрямки інтеграції | en_US |
dc.title | Інтернаціоналізація та кооперація системи вищої освіти України в умовах глобальних викликів | en_US |
dc.type | Article | en_US |