Короткий опис(реферат):
Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес реалізації стратегії конкурентоспроможності підприємства сфери туризму.
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є теоретичні, практичні, нормативно-правові, організаційні та економічні аспекти формування і реалізації стратегії конкурентоспроможності підприємства туристичної сфери.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-методологічних засад формування стратегії конкурентоспроможності підприємства в сфері туризму в сучасних умовах господарювання та пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Завданнями кваліфікаційної роботи є: дослідити економічну сутність конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу; охарактеризувати особливості стратегій конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу; проаналізувати основні методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності туристичних підприємств; здійснити аналіз конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства; оцінити потенціал зміцнення конкурентоспроможності туристичних підприємств; обґрунтувати можливі заходи щодо підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства.
За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо впровадження заходів, що дадуть змогу реалізувати переваги стратегії забезпечення конкурентоспроможності на ринку рекреаційних і туристичних послуг в Україні та світі.
Суть розробки, основні результати:
Асатрян, А. Г. Види і стратегії конкуренції на ринку туристичних послуг : дипломна робота : 242 «Туризм» / А. Г. Асатрян ; керівник роботи А. В. Роговий ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра туризму. – Чернігів, 2021. – 69 с.