Короткий опис(реферат):
Об'єкт дослідження – процес дослідження та удосконалення товарної
стратегії підприємства.
Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти процесу
удосконалення товарної стратегії підприємства.
Метою роботи є розробка бізнес-плану розвитку товарної стратегії
підприємства з продажу автомобільних запчастин.
Методи дослідження – економіко-статистичний, математичний,
експертний, соціологічне опитування, статистичний.
Сформовано головні пріоритетні напрямки стратегічного розвитку
магазину автозапчастин; обґрунтовано концепцію розвитку магазину
автозапчастин; запропоновано зміни щодо складу магазину автозапчастин;
розроблено стратегію підвищення рентабельності за рахунок введення нової
ніші товарів в магазині автозапчастин.
Результати впроваджені у діяльність підприємства з продажу
автомобільних запчастин.
Суть розробки, основні результати:
Нетребко, А. С. Стан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. С. Нетребко ; керівник роботи С. В. Повна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 68 с.