Короткий опис(реферат):
Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних
аспектів побудови стратегії формування конкурентних переваг підприємства
готельного бізнесу в сучасних умовах.
Об’єкт дослідження – процес формування конкурентних переваг на
ринку готельних послуг.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії формування
конкурентних переваг підприємства готельного бізнесу з урахуванням
регіональних особливостей в умовах пандемії.
Методами дослідження є статистичний аналіз готельного бізнесу в
світі, Україні та її областей. Крім того була використана наукова інформація
про стратегічні підходи при ведені готельного бізнесу та були проведені
математичні розрахунки результативності готельного бізнесу.
Досліджено теоретичні засади формування конкурентних переваг
підприємства готельного бізнесу в умовах пандемії, розкрита сутність та роль
готельного бізнесу в економіці країни, розглянуті сучасні організаційні
форми готельного бізнесу в світі та Україні, визначені передумови
забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу в
умовах пандемії, проаналізовані ринкові процеси в готельному бізнесі,
описані сучасні тенденції розвитку світового готельного бізнесу, здійснена
оцінка стану готельно-ресторанного бізнесу в Україні, висвітлені регіональні
особливості формування конкурентних переваг підприємств готельного
бізнесу в умовах пандемії.
Суть розробки, основні результати:
Нодія, Є. Р. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства готельного бізнесу в умовах пандемії : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / Є. Р. Нодія ; керівник роботи Ю. В. Шабардіна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 75 с.