IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Удосконалення маркетингової стратегії підприємтва в умовах пандемії COVID-19

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Півень, І. О.
dc.date.accessioned 2021-06-30T10:24:21Z
dc.date.available 2021-06-30T10:24:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22760
dc.description Півень, І. О. Удосконалення маркетингової стратегії підприємтва в умовах пандемії COVID-19 : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / І. О. Півень ; керівник роботи О. В. Попело ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 81 с. en_US
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що становлення і розвиток ринкових відносин в економіці України особливо в умовах жорсткої конкуренції та пандемії COVID-19, обумовлюють необхідність удосконалення механізму управління підприємствами, орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання, здатності швидко й гнучко реагувати на зміни в навколишньому середовищі та всередині підприємства.. Об’єктом дослідження є процес удосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах пандемії COVID-19. Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти удосконалення маркетингової стратегії підприємства ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах пандемії COVID-19 (на прикладі ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня»). Qualification work contains: 82 pp., 5 figs., 18 tables., 34 literature sources, 1 app. The relevance of the research topic is due to the fact that the formation and development of market relations in the economy of Ukraine, especially in conditions of fierce competition and pandemic COVID-19, necessitate improving the management mechanism, focusing management system on market conditions, ability to respond quickly and flexibly to environmental changes. environment and inside the enterprise .. The object of the study is the process of improving the marketing strategy of the enterprise in the context of the COVID-19 pandemic. The subject of the study is the theoretical and practical aspects of improving the marketing strategy of PJSC "Chernihiv Shoe Factory" Berehynia ". The purpose of the qualification work is to improve the marketing strategy of the company in a pandemic COVID-19 (on the example of PJSC "Chernihiv Shoe Factory" Berehynia "). en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject електронна комерція en_US
dc.subject зовнішне середовище en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject прибуток en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject e-commerce en_US
dc.subject external environment en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject profit en_US
dc.title Удосконалення маркетингової стратегії підприємтва в умовах пандемії COVID-19 en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record