Короткий опис(реферат):
Об’єктом дослідження виступає система формування маркетингової
стратегії простору та розробка бізнес-плану доцільності створення кав’ярні.
Предметом дослідження виступають теоретичні і практичні засади
розробки бізнес-плану створення кав’ярні.
Метою роботи є дослідження процесу формування маркетингової
стратегії простору та розробка бізнес-плану доцільності створення кав’ярні.
Методи дослідження: загальнонаукові: узагальнення, систематизація,
групування, аналіз, обробка статистичної інформації, прогнозування.
Зaвдaнням poбoти є: визначити сутність та порядок формування
маркетингової діяльності; дослідити сутність та роль бізнес-плану для
організації; охарактеризувати структуру та порядок формування бізнес-плану
організації; здійснити опис продукту та підприємства; провести
марктеинговий аналіз та план кав’ярні; провести СВОТ-аналіз кав’ярні;
розробити виробничий та організаційний план кав’ярні; розробити
фінансовий план кав’ярні; оцінити ризики та показники ефективності
реалізації бізнес-плану.
Одержані результати можуть бути використані для ствоерння кав’ярні
в м. Чернігів.
Суть розробки, основні результати:
Щоголева, І. Ю. Формування маркетингової стратегії простору, та розробка бізнес-плану доцільності створення кав’ярні : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / І. Ю. Щоголева ; керівник роботи С. В. Повна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 61 с.