Короткий опис(реферат):
Об’єктом дослідження є процес маркетингових досліджень проникнення на зовнішні ринки підприємства з виробництва аксесуарів зі шкіри. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти створення бізнес-плану та маркетингової стратегії підприємства з виробництва аксесуарів зі шкіри. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є розробка бізнес-плану та маркетингових стратегій проникнення на ринки підприємства з виробництва шкіряних аксесуарів. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем формування маркетингових товарних стратегій та бізнес-планів підприємства. Дослідження ґрунтується на системному методі пізнання процесів і явищ.
Суть розробки, основні результати:
Щедров, І. А. Маркетингові дослідження та бізнес-план створення підприємства з виробництва аксесуарів зі шкіри : дипломна робота : освітньо-професійна програма «Менеджмент» / І. А. Щедров ; керівник роботи С. В. Повна ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 66 с.