Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Антоненко, І. І. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-06T16:30:05Z | |
dc.date.available | 2021-07-06T16:30:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/22998 | |
dc.description | Антоненко, І. І. Розробка 3D гри на платформі Unity для Android : випускна кваліфікаційна робота : 123 "Кoмп’ютepнa iнжeнepiя" / І. І. Антоненко ; керівник роботи А. В. Хижняк ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра iнфopмaцiйниx тa кoмп’ютepниx cиcтeм. – Чернігів, 2021. – 56 с. | en_US |
dc.description.abstract | Метою роботи є створення прототипу тривимірної аркадної гри для мобільних пристроїв, розрахованого на одного користувача. Для досягнення мети були проаналізовані сучасні тенденції у розробці комп'ютерних ігор, досліджені засоби розробки комп'ютерних ігор і проекти конкурентів. На основі цих елементів був створений прототип тривимірної аркади для мобільних пристроїв, розрахованого на одного користувача, що містить в собі один рівень з реалізованою основною ігровою механікою. Результатом роботи є тестова програма в середовищі розробки Unity яка використовує розроблені скрипти, написані за обраним методом. Також є можливості для розширення функціоналу та напрямки для подальшого розвитку. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | Android SDK | en_US |
dc.subject | Unity | en_US |
dc.subject | C# | en_US |
dc.subject | ігровий проект | en_US |
dc.subject | Game | en_US |
dc.title | Розробка 3D гри на платформі Unity для Android | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The aim of the work is to create a prototype of a three-dimensional arcade game for mobile devices, designed for one user. To achieve this goal, current trends in computer game development were analyzed, computer game development tools and competitors' projects were studied. Based on these elements, a prototype of a three-dimensional arcade for mobile devices, designed for one user, containing the same level with the implemented basic game mechanics. The result is a test program in the Unity development environment, which uses the developed scripts written by the chosen method. There are also opportunities to expand the functionality and directions for further development. | en_US |