Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Єрмоленко, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-13T10:55:28Z | |
dc.date.available | 2021-07-13T10:55:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/23223 | |
dc.description | Єрмоленко, Д. В. Проєкт легкового автомобіля Opel з розрахунком підвіски та розрахунком рульового керування /комплексний проєкт/ : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / Д. В. Єрмоленко ; керівник роботи О. О. Литвин ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 68 с. | en_US |
dc.description.abstract | Проведено аналітичний огляд кілької легкових автомобілів даного класу й модельного ряду. Проведено визначення масових показників та параметрів автомобіля та його двигуна. Проведено розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики двигуна, силового балансу автомобіля та визначення параметрів трансмісії. Проведено розрахунок показників динамічності автомобіля при рівномірному та не рівномірному русі, метод силового балансу та динамічної характеристики. Проведено розрахунок паливної економічності автомобіля. Розглянули види рульового керування автомобілів, описали рулове керування автомобіля Opel Ascona та виконали розрахунок елементів рульового керування. При виконанні кваліфікаційної роботи бакалавра розрахунки та креслення виконували в таких програмах, як: “Компас” та “Mathcad”. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | Opel Ascona | en_US |
dc.subject | компонувальна схема | en_US |
dc.subject | зовнішня швидкісна характеристика | en_US |
dc.subject | динамічний паспорт | en_US |
dc.subject | силовий баланс | en_US |
dc.subject | паливна економічность | en_US |
dc.subject | рульове керування | en_US |
dc.subject | рульовий привід | en_US |
dc.subject | Opel Ascona | en_US |
dc.subject | layout | en_US |
dc.subject | external speed characteristics | en_US |
dc.subject | dynamic passport | en_US |
dc.subject | power balance | en_US |
dc.subject | fuel economy | en_US |
dc.subject | steering | en_US |
dc.subject | steering | en_US |
dc.title | Проєкт легкового автомобіля Opel з розрахунком підвіски та розрахунком рульового керування /комплексний проєкт/ | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | n analytical review of several cars of this class and model range was conducted. The mass indicators and parameters of the car and its engine were determined. The calculation of the external speed characteristics of the engine, the power balance of the car and the definition of transmission parameters. The calculation of the dynamics of the car with uniform and non-uniform motion, the method of force balance and dynamic characteristics. The calculation of fuel efficiency of the car is carried out. We considered the types of steering of cars, described the steering of the car Opel Ascona and performed the calculation of the steering elements. During the bachelor's qualification work, calculations and drawings were performed in such programs as "Compass" and "Mathcad". | en_US |