IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Метод формування зображень об’єктів з урахуванням трасування променів світла

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семененко, А. І.
dc.date.accessioned 2021-09-02T09:22:37Z
dc.date.available 2021-09-02T09:22:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/23359
dc.description Семененко, А. І. Метод формування зображень об’єктів з урахуванням трасування променів світла : випускна кваліфікаційна робота : 123 "Комп’ютерна інженерія" / А. І. Семененко ; керівник роботи В. В. Казимир ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра інформаційних і комп’ютерних систем. – Чернігів, 2020. – 128 с. en_US
dc.description.abstract Об'єктом розробки є метод формування зображень об’єктів з урахування трасування променів світла. Результатом роботи є реалізація таких можливостей додатку:  використання API DXR та DirectX 12;  створення бібліотеки методу трасування променів світла;  інтегрування та підключення для будь-яких ігрових рушіїв;  мінімальне обчислення часу однієї сцени;  розроблена комп’ютерна гра де використовується дана бібліотека;  графіка: текстури, шейдери, тіні, анімація; Підключення бібліотеки методу трасування променів світла на визначеному рушії, а саме, Unreal engine 4 та проведено аналіз використання апаратних ресурсів при створенні сцени в комп’ютерній гри. Написання ігрової логіки, автор зупинився на візуальної мові програмування Blueprint. Blueprints – це система візуального скриптинга Unreal Engine 4. Вона є швидким способом створення прототипів ігор. Замість порядкового написання коду все можна робити візуально: перетягувати Ноди (вузли), задавати їх властивості в інтерфейсі і з'єднувати їх «проводи». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject BLUEPRINT en_US
dc.subject UNREAL ENGINE 4 en_US
dc.subject UNITY3D en_US
dc.subject PC en_US
dc.subject RAYTRACING en_US
dc.subject гра en_US
dc.subject game en_US
dc.title Метод формування зображень об’єктів з урахуванням трасування променів світла en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of development is a method of forming images of objects considering the tracing of light rays. The result is the implementation of the following features of the application: – use of DXR and DirectX 12 API; – creation of a library of the method of tracing light rays; – integration and connection for any game engines; – minimum calculation of time of one scene; – developed a computer game where this library is used; – graphics: textures, shaders, shadows, animation; Connecting the library of the method of tracing light rays on a specific engine, namely, Unreal engine 4 and analyzed the use of hardware resources when creating a scene in a computer game. Writing game logic, the author focused on the visual programming language Blueprint. Blueprints is an Unreal Engine 4 visual scripting system. It is a quick way to prototype games. Instead of sequentially writing code, everything can be done visually: drag Nodes (nodes), set their properties in the interface and connect their "wires". en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу