Пермінова, В. А.; Сікалюк, А. І.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Методичні вказівки включають два основних розділи, які містять неадаптовані професійно-орієнтовані тексти, комплекс комунікативно-спрямованих завдань, які сприятимуть кращому оволодінню англійською мовою професійного ...
Пермінова, В. А.; Сікалюк, А. І.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою методичних вказівок є підготовка студентів до застосування англійської мови в професійній сфері, що досягається за допомогою відповідних текстових і відеоматеріалів зі спеціально розробленою методикою. При цьому ...
Литвин, С. В.; Сікалюк, А. І.; Пермінова, В. А.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Головна мета методичних вказівок полягає у вдосконаленні здобувачами вищої освіти вихідного рівня іншомовної комунікативної компетентності для реалізації завдань у різних сферах професійної, навчальної і подальшої наукової ...
Пермінова, В. А.; Сікалюк, А. І.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Метою методичних вказівок є підготовка студентів до застосування англійської мови в професійній сфері, що досягається за допомогою відповідних текстових і відеоматеріалів зі спеціально розробленою методикою. При цьому ...
Пермінова, В. А.; Сікалюк, А. І.; Литвин, С. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
Метою методичних вказівок є підготовка студентів до застосування англійської мови в професійній сфері, що досягається за допомогою відповідних текстових і відеоматеріалів зі спеціально розробленою методикою. При цьому ...
Литвин, С. В.; Сікалюк, А. І.; Пермінова, В. А.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Методичні вказівки включають 19 тематичних розділів, які містять неадаптовані професійно-орієнтовані тексти, комплекс комунікативно-спрямованих завдань, які сприятимуть кращому оволодінню англійською мовою професійного ...
Пермінова, В. А.; Сікалюк, А. І.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Головна мета методичних вказівок – розвиток умінь розуміння й аналізу текстів, накопичення словникового запасу, уміння вести бесіду, брати участь у дискусіях англійською мовою, формувати позицію фахівця іноземною мовою в ...
Пермінова, В. А.; Сікалюк, А. І.; Литвин, С. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
The contradictions of the traditional education system are the most important objective factor, which embarrasses the conductive creation of a system of the open educational environment.
Сікалюк, А. І.; Пермінова, В. А.(Чернігів: ЧНТУ, 2017)
Методичні вказівки включають три основних розділи, які містять неадаптовані професійно - орієнтовані тексти, комплекс комунікативно - спрямованих завдань, які сприятимуть кращому оволодінню англійською мовою професійного ...
Сікалюк, А. І.; Пермінова, В. А.; Литвин, С. В.(Чернігів: ЧНТУ, 2016)
У статті обґрунтовано сутність та структуру соціально-етичних цінностей як особистісних якостей майбутніх фахівців економічних спеціальностей. Доведено, що соціально-етичні цінності є невід’ємною складовою професійної ...
Пермінова, В. А.; Сікалюк, А. І.; Литвин, С. В.(Чернігів: ЧНТУ, 2016)
The state of vocational training of the future economists in the context of their potential importance for the development of the country has been investigated. On the basis of the experience of training abroad and Ukraine ...